“De beste burgerne”
Anmeldelse av Medly Food - STENGT

Medly Food
Anmeldt 29. juli 2020

Gode hamburgere med spennende og avstemte smaker, fin utsikt over Romsdalsfjorden og upåklagelig service.

Takk, 650kariv

Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Spist på Medly flere ganger, og veldig fornøyd med maten hver gang. Anbefaler spesielt burgeren med brie og bacon. Betjeningen er også veldig imøtekommende.
Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, majariks
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Enkelt, pent lokale på fergekaien. Hyggelig og rask betjening. Den beste fishandchips i byen. Alt hjemmelaget av lokale råvarer. Godt mens vi venter på fergen!

Dato for besøk: november 2019
Takk, DagB45
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Vi har vært her to ganger nå ila ferien vår. Begge gangene har vi vært veldig fornøyd. Spesielt fisketaco, truffelburgeren og søtpotetfriesene var gode. Anbefaler også å velge truffelmajo til friesene. Store porsjoner som gjør at man blir veldig mett!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, isaksen84
Anmeldt 22. juni 2019

Alt i alt et veldig gjennomsnittlig besøk. Sørvis og pris middels. Maten litt over middels og lokalet er kjedelig og kaldt. Gis billige 4 stjerner fordi maten, som er viktigst, er over middels. Det finnes bedre burgersjapper i Molde, til tross for byens størrelse.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Jan Moi S