“Ikke veldig imponert.”
Anmeldelse av Medly Food - STENGT

Medly Food
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte meg en Oreoshake, burger og søtpotetchips med aioli. Shaken smakte lettmelk med litt sjokolade, burgeren var helt grei, litt "meh" i grunn, og søtpotetene var gode.

Lokalene var rett og slett kjedelig. Noen helt enkle stoler til bord som vakkler.

Men det som overasket meg mest var hvor dårlig doen var. På damedoen var det helt tomt for papir, tomt for både do- og tørkepapir. Vasken på herredoen kommer nok til å falle av ila uken.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Slowpoke90

Anmeldt 29. juli 2020

Gode hamburgere med spennende og avstemte smaker, fin utsikt over Romsdalsfjorden og upåklagelig service.

Takk, 650kariv
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Spist på Medly flere ganger, og veldig fornøyd med maten hver gang. Anbefaler spesielt burgeren med brie og bacon. Betjeningen er også veldig imøtekommende.
Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, majariks
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Enkelt, pent lokale på fergekaien. Hyggelig og rask betjening. Den beste fishandchips i byen. Alt hjemmelaget av lokale råvarer. Godt mens vi venter på fergen!

Dato for besøk: november 2019
Takk, DagB45
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Vi har vært her to ganger nå ila ferien vår. Begge gangene har vi vært veldig fornøyd. Spesielt fisketaco, truffelburgeren og søtpotetfriesene var gode. Anbefaler også å velge truffelmajo til friesene. Store porsjoner som gjør at man blir veldig mett!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, isaksen84