Expedia.comUSD 166
eDreamsUSD 166
CheapTicketsUSD 166
Anmeldt 25. juni 2020

Vi sov her en natt fra 24-25 juni 2020.
Vi skulle gjerne blitt lenger! Fikk et fantastisk rom med utsikt til vannet og to terrasser. Vi er to godt bereiste personer som begge er enige om at dette er en av de beste hotellene vi har ligget på. Fantastisk hotell til en veldig bra pris! Kjempe hyggelig og hjelpsom ung dame i resepsjonen også. Tusen takk.

Takk, 520idak
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordstuer - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2020

Takker for en så hyggelig tilbakemelding! Setter stor pris på dette, og vil gjerne ta det videre! Ønsker dere velkommen tilbake ved senere anledning! :)

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Ved innsjekk fikk vi beskjed om at det skulle være et privat arrangement på hotellet med varighet frem til kl. 23, og at gjestene til arrangementet måtte forlate like etter kl. 23. Arrangementet ble holdt i et partytelt like utenfor hotellrommet vårt.

Lydnivået ble etterhvert høyere og det var helt umulig å sove. I tillegg var det varmt ute, så det var umulig å lukke vinduene. Kl. 00.30 holdt arrangementet fremdeles på. Da ringte vi til resepsjonen og konfronterte de med at de skulle ha gitt seg like etter kl. 23. Vi fikk da til svar at ved første klage skulle de avslutte. Vi var de første som ringte. Vi mener de skulle ha avsluttet når de lovte, og ikke etter at andre gjester kom med klager på støy.

Når de så hadde fått ut gjestene ca kl. 01.15, så begynte de å rydde etter arrangementet. De klappet sammen bord, og dro stoler etter gulvet, som lagde veldig mye støy. Vanskelig å anslå når de var ferdige men vil tippe rundt kl. 0200. Dette burde de jo absolutt ha ventet med til dagen etter.

Dessverre fortsatte festen utover natten, da det lå to båter til ved kaia utenfor. De holdt det gående med høy musikk og allsang til rundt kl. 06 på morgenen. Dette er i utgangspunktet ikke hotellet sin feil, men jeg synes de kunne tatt ansvar for gjestene sine og ringt politiet for å fått de til å holde fred. I alt, ingen nattesøvn på oss.

Frokosten var skuffende, da vi ble informert om at man kunne peke på det man ville ha av mat. Vi ble lovet egg og bacon. Som alle andre hoteller nå om dagen var det ingen form for buffet, ble kun tilbudt svette påleggskiver i en plastboks. Det eneste man kunne velge utenom standard brødskiver var stekte egg og yoghurt med granola.

Vi sa ifra om alt dette ved utsjekk og fikk litt avslag i pris for oppholdet.

Takk, idahelm
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordstuer - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2020

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Den setter vi stor pris på. Vi beklager på det sterkeste at arrangementet ødela deres nattesøvn. Arrangementet skulle være ferdig kl.23 slik det ble nevnt ved innsjekk. Dette er en feil fra vår side, som vil bli fulgt opp internt. Når det kommer til ryddingen etter arrangementet så var det nødvendig å gjøre om da det skulle gjøres om til et nytt arrangement dagen etterpå. Likevel tar vi på oss at det var feil og vi beklager dette. Beklageligvis var det mye støy denne helga i forbindelse med fotballkamp, fint vær etc - noe som medførte mye bråk fra båtene slik du nevner. Ettersom vi ikke har kontroll over båthavna, ble politiet ringt, men de hadde dessverre så mye å gjøre denne kvelden at de ikke hadde mulighet til å komme. Alt i alt ble dette en veldig uheldig situasjon som vi bare må beklage for.
I forbindelse med frokosten så har vi gjort en del tiltak mot corona, slik som å ta påleggskiver i plastbokser, for å unngå smitte. Ettersom det heller ikke er lov med buffet, har vi ikke en like variert frokost som vi vanligvis har.

Vi håper likevel dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning slik at vi har muligheten til å gjøre opp for dette neste gang. Vi håper også den rabatterte prisen dere fikk gjorde opp litt for nedturene dere opplevde her hos oss.

Ha en fin kveld videre :)

Anmeldt 22. juni 2020

Vi trives godt på Fjordstuene. Husk å be om rom med sjøutsikt og balkong,det er flott. Minuset er det vi opplevde en helg i juni 2020 at det var mye nattestøy fra båtfolket rett ved hotellet. Det burde være en regel om nattero Kl.23, folk flest på hotellet vil jo sove. Ellers gode senger og romslig,pent rom. Men hvorfor er der ikke kjøleskap på rommet? Det er det på alle hotel vi bor på elllers. Det er greitt å ha tilgang til kald drikke. God, enkel frokost i desse Coronatider, ikke noe å klage på der. Vi kommer tilbake.

Romtips: "Rom mot sjøsiden og med balkong. Men det er en del støy fra båtfolket da.."
Takk, 88Berit88

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Den setter vi stor pris på. Beklageligvis var det mye støy denne helgen da det var mye båtfolk som festet i forbindelse med fotballkamp etc, slik du nevnte. Dessverre er det ikke vi som har kontroll over båthavna. Dette er selvfølgelig beklagelig, og det er politiet som må bli kontaktet ved slike omstendigheter, noe vi gjorde. Kjøleskap har vi dessverre ikke på rommene, dette er noe ledelsen har bestemt. Vi er likevel glade for at dere har vært fornøyd med mesteparten av oppholdet og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Anmeldt 10. juni 2020

Rommet var nydelig, med to stressless-stoler ved vinduet og egen balkong mot havet med 2 stoler og bord. Praktfull utsikt og helt stille. Selv under Corona-tiden hadde de en utmerket frokost, med skåler med frukt og müsli i porsjonsskåler. Egen disk hvor flere muligheter for varmmat var tilbudt, samt wienerbrød.
Servicen var utmerket, og parkering gratis utenfor hotellet.
Det eneste lille minus: dusjen hadde dusjforheng, ikke kabinett. Jeg trodde det ikke eksisterte lenger, det er oppskriften på å få vasket hele badegulvet når du dusjer.
Men vi anbefaler hotellet på det varmeste.

Romtips: Vi hadde rom i 5 etasje, utsikten var flott
Takk, Svanhild K
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordstuer - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2020

Stor takk for en så hyggelig tilbakemeldingen din og at du tok deg tid til å evaluere oss :) Ønsker deg velkommen tilbake ved neste anledning :)

Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Vi sov her én natt i mai. Det er helt nydelig utsikt fra de store vinduene på rommet, og sengen var noe av det bedre vi har sovet i på hotell. Frokosten var så som så, men det ville nok vært helt annerledes om de kunne hatt buffet som vanlig (pga korona). Servicen var god med blide folk.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, StineSkar

Stor takk for tilbakemeldingen din :) Ønsker deg velkommen tilbake ved neste anledning :)