Expedia.comUSD 155
Travelocity
eDreamsUSD 172
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Rask innsjekking, flott havutsikt med Sunnmørsalpene i det fjerne, fint innredet med myk senk.
Godt organisert frokost i disse Covid / Coronatider.
Vi fikk dessverre ikke plass i restauranten for middag

Takk, herrol
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordstuer - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

Hei og tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Veldig stort og fint rom, passer godt til familier! Ryddig og rent hotell, veldig god frokost! Kjipt at det var coronatider og det ikke var bar/sted å spise når vi kom frem, så ingenting erfaring å dele på den fronten. Veldig fin plassering ved havet ✨

Takk, anjab622
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordstuer - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Takker for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på dette! Ønsker deg velkommen tilbake ved senere anledning :)

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom sent, men mottok god service. Vi fikk et stort rom med nydelig utsikt. Utestedet i kjelleren hadde en høylydt utekonsert, men den ble avsluttet klokken 23, noe som også ble opplyst ved innsjekk.
For oss var frokosten det store ankepunktet. Lite utvalg, og kjøkkenet var tom for flere av rettene man kunne bestille. Dette til tross for at vi kom tidlig til frokost.

Takk, Isaywhatwhat
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordstuer - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Hei, vi takker for din tilbakemelding og må beklage på det sterkeste at frokosten ikke sto til forventning! Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 25. juni 2020

Vi sov her en natt fra 24-25 juni 2020.
Vi skulle gjerne blitt lenger! Fikk et fantastisk rom med utsikt til vannet og to terrasser. Vi er to godt bereiste personer som begge er enige om at dette er en av de beste hotellene vi har ligget på. Fantastisk hotell til en veldig bra pris! Kjempe hyggelig og hjelpsom ung dame i resepsjonen også. Tusen takk.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 520idak
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordstuer - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2020

Takker for en så hyggelig tilbakemelding! Setter stor pris på dette, og vil gjerne ta det videre! Ønsker dere velkommen tilbake ved senere anledning! :)

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Ved innsjekk fikk vi beskjed om at det skulle være et privat arrangement på hotellet med varighet frem til kl. 23, og at gjestene til arrangementet måtte forlate like etter kl. 23. Arrangementet ble holdt i et partytelt like utenfor hotellrommet vårt.

Lydnivået ble etterhvert høyere og det var helt umulig å sove. I tillegg var det varmt ute, så det var umulig å lukke vinduene. Kl. 00.30 holdt arrangementet fremdeles på. Da ringte vi til resepsjonen og konfronterte de med at de skulle ha gitt seg like etter kl. 23. Vi fikk da til svar at ved første klage skulle de avslutte. Vi var de første som ringte. Vi mener de skulle ha avsluttet når de lovte, og ikke etter at andre gjester kom med klager på støy.

Når de så hadde fått ut gjestene ca kl. 01.15, så begynte de å rydde etter arrangementet. De klappet sammen bord, og dro stoler etter gulvet, som lagde veldig mye støy. Vanskelig å anslå når de var ferdige men vil tippe rundt kl. 0200. Dette burde de jo absolutt ha ventet med til dagen etter.

Dessverre fortsatte festen utover natten, da det lå to båter til ved kaia utenfor. De holdt det gående med høy musikk og allsang til rundt kl. 06 på morgenen. Dette er i utgangspunktet ikke hotellet sin feil, men jeg synes de kunne tatt ansvar for gjestene sine og ringt politiet for å fått de til å holde fred. I alt, ingen nattesøvn på oss.

Frokosten var skuffende, da vi ble informert om at man kunne peke på det man ville ha av mat. Vi ble lovet egg og bacon. Som alle andre hoteller nå om dagen var det ingen form for buffet, ble kun tilbudt svette påleggskiver i en plastboks. Det eneste man kunne velge utenom standard brødskiver var stekte egg og yoghurt med granola.

Vi sa ifra om alt dette ved utsjekk og fikk litt avslag i pris for oppholdet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, idahelm
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordstuer - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2020

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Den setter vi stor pris på. Vi beklager på det sterkeste at arrangementet ødela deres nattesøvn. Arrangementet skulle være ferdig kl.23 slik det ble nevnt ved innsjekk. Dette er en feil fra vår side, som vil bli fulgt opp internt. Når det kommer til ryddingen etter arrangementet så var det nødvendig å gjøre om da det skulle gjøres om til et nytt arrangement dagen etterpå. Likevel tar vi på oss at det var feil og vi beklager dette. Beklageligvis var det mye støy denne helga i forbindelse med fotballkamp, fint vær etc - noe som medførte mye bråk fra båtene slik du nevner. Ettersom vi ikke har kontroll over båthavna, ble politiet ringt, men de hadde dessverre så mye å gjøre denne kvelden at de ikke hadde mulighet til å komme. Alt i alt ble dette en veldig uheldig situasjon som vi bare må beklage for.
I forbindelse med frokosten så har vi gjort en del tiltak mot corona, slik som å ta påleggskiver i plastbokser, for å unngå smitte. Ettersom det heller ikke er lov med buffet, har vi ikke en like variert frokost som vi vanligvis har.

Vi håper likevel dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning slik at vi har muligheten til å gjøre opp for dette neste gang. Vi håper også den rabatterte prisen dere fikk gjorde opp litt for nedturene dere opplevde her hos oss.

Ha en fin kveld videre :)