Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Orbitz.comUSD 139
Anmeldt 14. september 2020

Nydelig og koselig hotell, sentralt i Molde. Stort rom med utsikt mot Romsdalsfjellene og skjermet terrasse. Veldig glad for å kunne åpne vinduer og terrassedør om natten. God frokost og fin service. Mulighet for å somlelade elbil over natten.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, besteamos
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordhotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!
Du er hjertelig velkommen tilbake:)

Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Fint rom og fin utsikt. Vi ringte hotellet på forhånd og spurte om vi kunne booke vanlig tomannsrom til oss tre (liten gutt som sover mellom oss i sengen) og det var heeeelt i orden, vi vurderte nemlig to hoteller- når vi sjekket inn derimot, var de litt sure for akkurat det- de ga seg derimot når vi forklarte hva de selv hadde sagt. Frokosten hadde sjokkerende lite smittevern- fullt av folk som stod overalt- ingen mat beskyttet eller pakket inn, ingen passet på- ingen køkultur. Av alle hotellene vi har bodd på nå er dette hotellet som har hatt minst tiltak.. («Når vil dere spise frokost? De sjekker ikke altså, men må sette opp en tid..»)

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, annannettes
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordhotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2020

Takker for tilbakemeldingen din :) Setter stor pris på dette og vil gjerne ta dette videre med oss :) I forbindelsen med frokost føler vi alle retningslinjer, og gjør vi er pålagt til, av og til er det dessverre vanskelig å kontrollere alle. Ønsker dere velkommen tilbake ved senere anledning :)

Anmeldt 3. september 2020

Kjempekoselig hotell med vakker utsikt! Fine rom. Hyggelig betjening! .... Restarant’n anbefales! Nydelig mat! Sentral beliggenhet. Verdt et besøk når man overnatter i MoldeVi kommer tilbake neste gang vi kommer til Molde

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 151toneg
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordhotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Takker for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på dette og ønsker deg velkommen tilbake ved senere anledning :)

Anmeldt 25. juli 2020

Her var servicen på topp fra Ankomst til Avreise..Var her i 2 Døgn..Og maten i Restauranten var meget god...Sushi en kveld..Og 3 Retters siste kveld.Og en Deilig frokost hver morgen...Her må Dere Reservere bord..Her var det Fullt..Hver kveld..Fri parkeringen var full,,Men god plass ved Aker Stadion..Kun betaling mellom 0800-1700..Den var rimelig..
Ypperlig bosted når man skal ta en tur på Atlanterhavsveien..
Vi bor nok her hvis vi skal til Molde senere engang..
1000 Takk for oss..
Til Dere i Resepsjonen..Og i Restauranten..Frokost og Middag

1  Takk, gunnarhenriksen
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordhotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Hei Gunnar og tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding! Den setter vi veldig stor pris på og hjertelig velkommen tilbake til ved senere anledning :)

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Rask innsjekking, flott havutsikt med Sunnmørsalpene i det fjerne, fint innredet med myk senk.
Godt organisert frokost i disse Covid / Coronatider.
Vi fikk dessverre ikke plass i restauranten for middag

1  Takk, Rolf H
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordhotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

Hei og tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :)