Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreams
Anmeldt 28. juli 2021

Fantastisk sted ved vannet. Ble møtt av en veldig hyggelig dame ved innsjekk som oppgradere rommet vårt uten ekstra kostnad og uten at vi ba om det. Maten i resturangen var helt topp. Flotte råvarer og god service. Vi fant ut at vi ønsket en overnatting til og da fikk vi et enda bedre rom mot et lite tillegg i prisen. Vi har følt oss veldig velkomne og kommer gjerne igjen. Takk :)

Takk, Monaiselinlu
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordhotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Mona og tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding! Den setter vi veldig stor pris på. Vi håper å se dere igjen snart :)

Anmeldt 18. juli 2021

3 fantastiske døgn på annet hotell i Molde fikk min kone til å ville være en ekstra dag. Vanskelig å skaffe ledige rom nå, men Molde fjordstuer hadde et enkeltrom som ble booket via "booking.com". Så langt alt vel og Mastercard ble reservert.
Vi bekreftet i tillegg via direkte besøk på hotellet at hun ikke trengte videre mastercard ved utsjekk.
Ved ankomst ble hun i følge henne behandlet svært dårlig. Det ble krevd betaling ved innsjekk av en brysk resepsjonist. Å bli behandlet på en slik måte betyr at dette stedet aldri mer vil bli anbefalt våre bekjente. Førstehånds service er hotellets ansikt utad. På dette stedet er kundevennlighet fraværende.

Romtips: Skygg unna. Service er et fremmedord.
Takk, Terje Bådin S
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordhotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei !
Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at gjester gir oss tilbakemeldinger.

Når det gjelder bestillinger via booking.com har ikke vi muligheten til å betale på forhånd.
Den eneste funksjonen for det er non refundable bookinger, men den funksjonen har vi tatt bort nå i høysesong.
Kortet du legger inn hos booking.com ved bestilling er en garanti til de, dette er så det kan kreve beløpet om gjester ikke kommer. Dette står godt forklart på bookingside og ved booking bekreftelse.

Vi har en logg på din booking, med kontakt historikk.
Vi tar direkte kontakt med deg for avklare denne, og se om det er noe vi kan forbedre oss på

Anmeldt 14. september 2020

Nydelig og koselig hotell, sentralt i Molde. Stort rom med utsikt mot Romsdalsfjellene og skjermet terrasse. Veldig glad for å kunne åpne vinduer og terrassedør om natten. God frokost og fin service. Mulighet for å somlelade elbil over natten.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, besteamos
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordhotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!
Du er hjertelig velkommen tilbake:)

Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Fint rom og fin utsikt. Vi ringte hotellet på forhånd og spurte om vi kunne booke vanlig tomannsrom til oss tre (liten gutt som sover mellom oss i sengen) og det var heeeelt i orden, vi vurderte nemlig to hoteller- når vi sjekket inn derimot, var de litt sure for akkurat det- de ga seg derimot når vi forklarte hva de selv hadde sagt. Frokosten hadde sjokkerende lite smittevern- fullt av folk som stod overalt- ingen mat beskyttet eller pakket inn, ingen passet på- ingen køkultur. Av alle hotellene vi har bodd på nå er dette hotellet som har hatt minst tiltak.. («Når vil dere spise frokost? De sjekker ikke altså, men må sette opp en tid..»)

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, annannettes
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordhotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2020

Takker for tilbakemeldingen din :) Setter stor pris på dette og vil gjerne ta dette videre med oss :) I forbindelsen med frokost føler vi alle retningslinjer, og gjør vi er pålagt til, av og til er det dessverre vanskelig å kontrollere alle. Ønsker dere velkommen tilbake ved senere anledning :)

Anmeldt 3. september 2020

Kjempekoselig hotell med vakker utsikt! Fine rom. Hyggelig betjening! .... Restarant’n anbefales! Nydelig mat! Sentral beliggenhet. Verdt et besøk når man overnatter i MoldeVi kommer tilbake neste gang vi kommer til Molde

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 151toneg
Resepsjon Molde Fjordstuer Fjordstuer, Owner på Hotell Molde Fjordhotell - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Takker for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på dette og ønsker deg velkommen tilbake ved senere anledning :)