“Rask servering av hyggelige”
Anmeldelse av Køl BurgerBar & Grill

Køl BurgerBar & Grill
Vurdert som nr. 11 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Rask servering av hyggelige servitører!
Burgerne var konge og stort utvalg av øl! Selvom det er mye folk, fikk vi rask servering

Takk, elineu2017

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

En solrik dag i Molde, men vi kom litt utpå kvelden og valgte å sette oss inn. Litt for travelt til at de hadde tid til oss, tok litt tid med bestilling og gikk mange burgere ut før vi fikk vår crispy duck på bordet. Fantastisk god and mer godt tilbehør, lefsene litt annerledes enn de tradisjonelle, men veldig godt. Kunne faktisk vært litt mer mat.

Lokalet inne bærer preg av kjøkken med grill og servitører som løpet ut og inn til uteserveringen, så får ikke den helt gode atmosfæren og følelse av å bli sett og være velkomne. Potensiale der, men nydelig mat! Og skal det gå litt raskere, så det ut som burger var det rette å bestille her.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Millyen1
Anmeldt 18. juni 2020

Vi hadde gledet oss til å besøke Køl for første gang med en god lunch og noe godt i glasset. Men da vi kom dit viste det seg at hele uteserveringen er røykfri!!!! Hva er dette for noe, er det barnas kafe? Man må da kunne ta seg en sigarett ute sammen med et glass vi! Nei, vi dro kjapt derifra.Aldri mer Køl på oss!!!

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, 88Berit88
Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Bestilte en forrett, Carpaccio. Denne var himmelsk.
Hovedrett, dagens fisk - kveite. Fint tilberedt og god på smak.
Dessert, hjemmelaget sorbet 3 typer - utrolig god.
Høflig og oppmerksom betjening, rask servering, god mat.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, tompB3570FI
Anmeldt 9. mars 2020

Kjøpte burger og den smakte svært lite for å være servert hos en "burgerrestaurant". Aiolien til friesene kom 5 min etter maten, så det ble dippet i kald fries. Tok vanvittig lang tid å få maten også, rakk å drikke to øl i moderat tempo. Upersonlig og kaldt personal hjalp heller ikke på. Coleslawen var kanskje blant de dårligste jeg har fått servert. Pluss for ellers fint lokale!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, hellstorm93

Reisende som så på Køl BurgerBar & Grill, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Køl BurgerBar & Grill? Del dine erfaringer!