“Maten er god, men porsjonene”
Anmeldelse av Køl BurgerBar & Grill

Køl BurgerBar & Grill
Vurdert som nr. 11 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Maten er god, men porsjonene er små for prisen. Laaaang serveringstid(1t+) gjorde at vi ga opp dessert og opplevelsen ikke var verd høy pris og helt middels mat.

Takk, mariefsmt

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Prøv and og tartar, nydelig! Tok litt tid, travelt under jazzfestivalen, verdt og vente på. Men absolutt fornøyd!

Takk, vetlejohre
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Rask servering av hyggelige servitører!
Burgerne var konge og stort utvalg av øl! Selvom det er mye folk, fikk vi rask servering

Takk, elineu2017
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

En solrik dag i Molde, men vi kom litt utpå kvelden og valgte å sette oss inn. Litt for travelt til at de hadde tid til oss, tok litt tid med bestilling og gikk mange burgere ut før vi fikk vår crispy duck på bordet. Fantastisk god and mer godt tilbehør, lefsene litt annerledes enn de tradisjonelle, men veldig godt. Kunne faktisk vært litt mer mat.

Lokalet inne bærer preg av kjøkken med grill og servitører som løpet ut og inn til uteserveringen, så får ikke den helt gode atmosfæren og følelse av å bli sett og være velkomne. Potensiale der, men nydelig mat! Og skal det gå litt raskere, så det ut som burger var det rette å bestille her.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Millyen1
Anmeldt 18. juni 2020

Vi hadde gledet oss til å besøke Køl for første gang med en god lunch og noe godt i glasset. Men da vi kom dit viste det seg at hele uteserveringen er røykfri!!!! Hva er dette for noe, er det barnas kafe? Man må da kunne ta seg en sigarett ute sammen med et glass vi! Nei, vi dro kjapt derifra.Aldri mer Køl på oss!!!

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, 88Berit88

Reisende som så på Køl BurgerBar & Grill, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Køl BurgerBar & Grill? Del dine erfaringer!