“Smittevernstiltak .... ???”
Anmeldelse av KØL Bar & Bistro

KØL Bar & Bistro
Vurdert som nr. 10 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Bestilt bord i forveien. Ba om et bord med avstand til andre gjester. Når vi ankom, ble vi tildelt et bord tett i tett med andre gjester/mye trafikk. Vi gikk.

Takk, JohnQN

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Første gang i Molde… og hvor skal man spise? Vi ramlet inn på den plassen hvor det så ut til å være folk og stemning… Ønsket velkommen av en hyggelig servitør, og slik var de alle, diskrét, glidende mellom bordene, tok bestilling, ryddet og alle var observante, hyggelige og hadde tid til litt «smal talk».
… og maten! Nydelig burger, perfekt stekt med de beste søtpotetfries ever! Og til dessert: jordbær med sorbetis og en fluffy vaniljesaus, eller noe som nok har et mye mer fancy navn! Nydelig!
Og toppen av kransekaka: Den beste Irish Coffee jeg noen gang har smakt. Servert i et lavt glass, fløtelokk og et par kaffebønner diskrét på toppen…
Alt i alt! Full score, og denne plassen kan absolutt anbefales!

Takk, reidulf
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

For lite folk på jobb ga treg service. Biffen var dessverre seig (ytrefilet til 410 kr) og cheeseburgeren manglet ost… ble fikset ila 5 min. Meget bra beliggenhet ved havna dog utsikten var litt redusert pga en container og en lift, men dette var trolig ikke restauranten sin skyld da. Rødvinen var god da

Takk, Ann F
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Dagens fisk var Kveite, og denne var usedvanlig god. Store fiskestykker med nydelig tilbehør smakte utsøkt. Kelnere var og tett på og oppmerksomme.
Hadde blåskjell til forrett, og disse var og gode, men kunne tålt litt mere krydder. Men uansett veldig god totalopplevelse.

Takk, frankn670
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Var innom en tur for en matbit. Servicen var bra, og de ansatte så oss raskt da vi kom inn døren. Fikk inntrykk at det var en litt fancy restaurant når man så dekoret, og menyen følger sånn halvveis dette. Maten var grei, man har smakt bedre på andre restauranter som kanskje er billigere.

Takk, Simonpett01

Reisende som så på KØL Bar & Bistro, så også på

Har du vært i KØL Bar & Bistro? Del dine erfaringer!