“Styr unna”
Anmeldelse av KØL Bar & Bistro

KØL Bar & Bistro
Vurdert som nr. 10 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Overpriset i forhold til både mengde og smak. Vi var en familie som gikk inn for å få oss en matbit. Vi ble vist til er bord som ikkje var vasket. Fikk omsider kontakt med personalet som kom og vasket. Fra vi bestilte maten til den kom tok det Ca 45 min. Maten hadde ingen smak, de kunne sette frem noe krydder. Grønnsaker som var grillet smakte svidd og var svarte/brente. Lite utvannet saus. ( alle spiste biff)Personalet var det omtrent umulig å få kontakt med.
Kommer ikke tilbake

Takk, nedzadaf

Anmeldt 6. august 2021

Dette stedet er verdt et besøk!
Veldig god burger, og veldig godt alkoholfritt øl også.
Spiser gjerne her igjen :-)

Takk, Glenn Ø
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Bestilt bord i forveien. Ba om et bord med avstand til andre gjester. Når vi ankom, ble vi tildelt et bord tett i tett med andre gjester/mye trafikk. Vi gikk.

Takk, JohnQN
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Første gang i Molde… og hvor skal man spise? Vi ramlet inn på den plassen hvor det så ut til å være folk og stemning… Ønsket velkommen av en hyggelig servitør, og slik var de alle, diskrét, glidende mellom bordene, tok bestilling, ryddet og alle var observante, hyggelige og hadde tid til litt «smal talk».
… og maten! Nydelig burger, perfekt stekt med de beste søtpotetfries ever! Og til dessert: jordbær med sorbetis og en fluffy vaniljesaus, eller noe som nok har et mye mer fancy navn! Nydelig!
Og toppen av kransekaka: Den beste Irish Coffee jeg noen gang har smakt. Servert i et lavt glass, fløtelokk og et par kaffebønner diskrét på toppen…
Alt i alt! Full score, og denne plassen kan absolutt anbefales!

Takk, reidulf
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

For lite folk på jobb ga treg service. Biffen var dessverre seig (ytrefilet til 410 kr) og cheeseburgeren manglet ost… ble fikset ila 5 min. Meget bra beliggenhet ved havna dog utsikten var litt redusert pga en container og en lift, men dette var trolig ikke restauranten sin skyld da. Rødvinen var god da

Takk, Ann F

Reisende som så på KØL Bar & Bistro, så også på

Har du vært i KØL Bar & Bistro? Del dine erfaringer!