“God mat og oppmerksomme servitører”
Anmeldelse av KØL Bar & Bistro

KØL Bar & Bistro
Vurdert som nr. 10 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Dette ble en positiv overraskelse. Menyen inneholder mye spennende. Både indrefilet og en rett med andebryst og confit kan anbefales. Servitørene var diskret oppmerksomme, og hadde og god peiling på vin. Forøvrig et imponerende vinkart.

Takk, Sonja J

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Besøkte KÖL sammen med familien for en middag før kamp på Aker Stadion. Spiste en lakseburger, perfekt stekt - mørk rosa i midten. Hyggelig betjening og rask servering.

Takk, OnklP
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Overpriset i forhold til både mengde og smak. Vi var en familie som gikk inn for å få oss en matbit. Vi ble vist til er bord som ikkje var vasket. Fikk omsider kontakt med personalet som kom og vasket. Fra vi bestilte maten til den kom tok det Ca 45 min. Maten hadde ingen smak, de kunne sette frem noe krydder. Grønnsaker som var grillet smakte svidd og var svarte/brente. Lite utvannet saus. ( alle spiste biff)Personalet var det omtrent umulig å få kontakt med.
Kommer ikke tilbake

Takk, nedzadaf
Anmeldt 6. august 2021

Dette stedet er verdt et besøk!
Veldig god burger, og veldig godt alkoholfritt øl også.
Spiser gjerne her igjen :-)

Takk, Glenn Ø
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Bestilt bord i forveien. Ba om et bord med avstand til andre gjester. Når vi ankom, ble vi tildelt et bord tett i tett med andre gjester/mye trafikk. Vi gikk.

Takk, JohnQN

Reisende som så på KØL Bar & Bistro, så også på

Har du vært i KØL Bar & Bistro? Del dine erfaringer!