“Dette var skuffende.”

KØL Bar & Bistro
Vurdert som nr. 6 av 36 Restauranter i Molde
Prisklasse: kr 60 - kr 500
Anmeldt 5. juli 2023

Det tok 25 min. fra vi bestilte forrett, før maten kom. Deretter tok det en halvtime før hovedretten kom, selv om servitøren sa den skulle komme raskt.
Tartaren jeg bestilte til forrett var krympet betraktelig siden jeg bestilte samme rett i fjor.
"Husets pasta" som jeg bestilte til hovedrett var intet mer enn en helt ordinær pasta bolognese man får servert i norske hjem.
Alt i alt en skuffende opplevelse for en moldenser på hjemmebesøk.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Even V

Anmeldt 16. januar 2023 via mobile enheter

De har biff tartar som forrett men jeg ønsket det som hovedrett og det var null problem. Super service og nydelig biff tartar med det tilbehøret du måtte ønske utenom menyen. Kommer tilbake! Tusen takk:)

Dato for besøk: januar 2023
Takk, irenegD1844QH
Anmeldt 26. oktober 2022 via mobile enheter

Mat gj.snittlig og service gj.snittlig. Forventa litt mer ut fra profil, pris og hvordan meny er sammensatt. Det hadde for øvrig ikke spilt noen rolle for akustikken var helt øredøvende. Det er ikke trivelig å måtte snakke så høyt og anstrenge deg for å høre når du skal føre en samtale. MYE forbedringspotensial.

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, Travellingisfuel
Anmeldt 27. august 2022

Man begynner jo å tvile på om Molde er restauranter verdig. Syd, Glass og Køl har same eiere. Hvordan går det da med variasjon, konkurranse og gode menyer.
Vi fikk brannalarm midt i middagen . noe som ble fikset bra med et ekstra glass vin.
Thea, vår servitør, som gikk på videregående gjorde en utmerket jobb. Hun fulgte oss opp , når vi trengte det, og maste ikke når vi vile ha fred. Topp service og et godt øye for når vi trengte servise- Behold henne og utvikle henne videre så blir det bra.
Så til maten. En nydelig forrett med rå biff - i tynne skiver. Blåskjellene var av varierende kvalitet. Begynner å bli drittlei av de frittene norske restauranter serverer. Laget av potet-mel. Helt elendige. Dere bør da kunne greie å lage pommes frites som smaker og som er bedre en dette - McDonalds greier det - da må dere med all respekt for kokkenes faglige dyktighet, kunne lage det

Dato for besøk: august 2022
Takk, Victor R
Anmeldt 26. juli 2022 via mobile enheter

Hyggelig betjening trekker opp, maten trekker dessverre veldig ned. Bestilte tre ulike retter, entrecôte, kveite og kyllingsalat. Beklageligvis var det ingen av rettene som stod til pris, ei heller smak. Kjøttet var seigt og slintrete, fisken var melet og kyllingsalaten var dynket i dressing.
Dessverre en av feriens dårligste restaurantopplevelser

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Tone Kristine A

Reisende som så på KØL Bar & Bistro, så også på

Har du vært i KØL Bar & Bistro? Del dine erfaringer!