Destinia.com
FindHotelUSD 118
Trip.comUSD 122
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Her er det bra, midt i byen, flott rom, flott bad, rent alle steder, gratis parkering, kaffemaskin i lobbyen, og frokosten..., den var flott. Vi var her i koronatiden, de tok alle forhåndsregler og serverte oss en nydelig frokost, her mangla det ingen ting.
Dette kan anbefales , kommer gjerne igjen også.
Det med gratis parkering er et stort pluss !!!

Takk, Marixx190479
Markus B, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2020

Kjære Marixx190479,

tusen takk for fin tilbakemelding! Det gleder oss å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss! Ønsker dere hjertelig velkommen neste gang turen går til Molde.

Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Beliggenhet i sentrum av Molde. Et stort hotell i Molde sentrum. Hotellet er helt greit med deler som er flotte og fine og noenndeler som burde vært oppusset. God service og oppfølging fra personalet.
Rommet vi fikk, standard dobbeltrom, var helt greit. Burde vært oppusset og utsikt mot taket på bakgården var ikke så mye å skryte av.
Bad og seng var helt greit.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, FRG47
Scandic_Alexandra, Resepsjonssjef på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2020

Kjære FRG47,

tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Scandic Alexandra Hotel. Vi setter stor pris på tilbakemeldingene dine og gleder oss til ditt neste besøk.

Med vennlig hilsen Team Alexandra

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Flott hotell med sjel og særegent. Ligger sentralt i Molde med gåavstand til det meste. Store rom men grei standard. Renhold er greit . Flott frokost med masse godt . Frokostsal med meget god atmosfære .

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, beathel2020

Kjære beathel2020,

tusen takk for fin tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du hadde et fint opphold her hos oss! Ønsker deg hjertelig velkommen neste gang turen går til Molde.

Med vennlig hilsen
Team Alexandra

Anmeldt 21. desember 2019 via mobile enheter

Jeg har besøkt Alexandra hotel mange ganger, også flere ganger etter det ble innlemmet i Scandic kjeden. De er i og for seg kjent for sine buffér som er gode, velfylte og smakfulle. Slik også nå. Det er det som gjør at opplevelsen denne gangen ikke får tilbakemeldingen «forferdelig» Denne gangen vet jeg ikke riktig hva som hendte. Konferanse rommet som bedriften min hadde fått var greitt, vi hadde sikkert Ikke bestilt noe større, men at det ikke gikk å bruke annet enn headsett var vare for dårlig. Prøvde en med mikrofon ble det bare hyling i alle høyttalere. Tilslutt måtte en løse det med at bare den ene enheten kunne være på for å kunne bruke anlegget.

Så til rommet, det vil si sengen. Jeg har bodd bare en gang tidligere i utlandet på liknende standard, og da byttet jeg rom. Jeg tror sikkert at hotellet har kunnet se hvilke rom jeg har hatt de siste 15 årene, hvor jeg har hatt en og annen natt på dette hotellet. At jeg droppet frokosten var enkelt og greitt på bakgrunn av at jeg maks sov et par timer på hele natten.

Håper at ingen får dette rommet før en gjør en vurdering om dette er en standard en ønsker hotellet skal stå for.
For egen del må jeg vist spørre om hvilket rom jeg har blitt tildelt, for jeg har ikke til hensikt å ha dette rommet flere ganger.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, RAF_Roger
Scandic_Alexandra, Front Office Manager på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Kjære RAF_Roger,

takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, det setter vi pris på og vi ønsker alltid å bli bedre. Rommet som kursarrangøren hadde bestilt til deg var et standard enkeltrom og det var også denne romtypen du fikk. Vi setter også stor pris på om du gir beskjed direkte til resepsjonen hvis du er misfornøyd, da får vi muligheten til å rette opp din misnøye med det samme. Men neste gang du skal til Molde, sende oss gjerne en epost før du sjekker inn, så skal vi ordne et fint nyoppusset rom til deg.
Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. juli 2019

Vi var to på gjennomreise, med hund. Det var ikke noe problem. Vi fikk er flott rom med altan, og med utsikt mor sør, og kunne derfor nyte synet av både sydgående og nordgående Hurtigrute. Hotellet ligger sentralt plassert, nært butikker, restauranter og puber, så vi avsluttet kvelden med en liten byvandring. Veldig god frokost, uten å være unødvendig overdådig. Kanskje burde den vart til kl. 1000?
Hotellet har egen parkeringsgarasje, som fungerer helt utmerket!
Kommer gjerne igjen!

Romtips: Snakk med resepsjonen, om du har spesielle ønsker!
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, M780
Scandic_Alexandra, Front Office Manager på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2019

Kjære M780,

tusen takk for flott tilbakemelding her på TripAdvisor. Det er utrolig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss! Ønsker dere hjertelig velkommen neste gang turen går til Molde.