Tonje N
Porsgrunn, Norge
2,0 av 5 boblerAnmeldt 23. juli 2020via mobile enheter
Markus B, Guest Services / Front OfficeScandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. des. 2020
Hei tonjewor,

tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Bare slik kan vi bli bedre. Vi håper vi får sjansen til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Bli belønnet med One Key
4.1 km fra Scandic Alexandra Molde
1.6 km fra Scandic Alexandra Molde
Treningssenter
10.3 km fra Scandic Alexandra Molde
fra ute område med benker og sitteplasser på oversiden av steingjerdet.
  • Vio.com
79.8 km fra Scandic Alexandra Molde
Ved stranden
0.2 km fra Scandic Alexandra Molde
    0.6 km fra Scandic Alexandra Molde
      11.6 km fra Scandic Alexandra Molde
      Se flere hoteller i Molde
      Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Junior suite uten noe oppbevaring, heng eller andre ting som skulle være tilstede ifølge nettsiden. Klaget første dag av oppholdet - fikk tilbud om å bytte rom (men at hun ikke anbefalte det fordi vårt rom var et av de beste ift utsikt), fikk satt inn stumtjener. Fikk tildelt badekåper og tøfler siste dag før utsjekk. Ellers bestod rommet kun av en sofa, 2 stoler, et bord og en seng. Store hybelkaniner på rommet, og klissete flekker på badegulv. Mulig et vanlig rom ville gitt mer valuta for pengene, men rommet vårt stod ikke opp til forventningene til en junior suite. Informasjon om støy fra oppussing hadde også vært på sin plass. Værste hotellopplevelse vi har hatt i Norge!

Takk, saramichellev
      Markus B, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2020

Hei saramichellev,

tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Det er trist å høre at hotellet ikke innfridde til forventningene dine. Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Her er det bra, midt i byen, flott rom, flott bad, rent alle steder, gratis parkering, kaffemaskin i lobbyen, og frokosten..., den var flott. Vi var her i koronatiden, de tok alle forhåndsregler og serverte oss en nydelig frokost, her mangla det ingen ting.
      Dette kan anbefales , kommer gjerne igjen også.
      Det med gratis parkering er et stort pluss !!!

Takk, Marixx190479

Kjære Marixx190479,

tusen takk for fin tilbakemelding! Det gleder oss å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss! Ønsker dere hjertelig velkommen neste gang turen går til Molde.

Med vennlig hilsen, Team Alexandra

Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Beliggenhet i sentrum av Molde. Et stort hotell i Molde sentrum. Hotellet er helt greit med deler som er flotte og fine og noenndeler som burde vært oppusset. God service og oppfølging fra personalet.
      Rommet vi fikk, standard dobbeltrom, var helt greit. Burde vært oppusset og utsikt mot taket på bakgården var ikke så mye å skryte av.
      Bad og seng var helt greit.

Dato for oppholdet: februar 2020
      1  Takk, FRG47
      Scandic_Alexandra, Resepsjonssjef på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2020

Kjære FRG47,

tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Scandic Alexandra Hotel. Vi setter stor pris på tilbakemeldingene dine og gleder oss til ditt neste besøk.

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Flott hotell med sjel og særegent. Ligger sentralt i Molde med gåavstand til det meste. Store rom men grei standard. Renhold er greit . Flott frokost med masse godt . Frokostsal med meget god atmosfære .

Dato for oppholdet: desember 2019
      Takk, beathel2020

Kjære beathel2020,

tusen takk for fin tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du hadde et fint opphold her hos oss! Ønsker deg hjertelig velkommen neste gang turen går til Molde.

Med vennlig hilsen
      Team Alexandra

Anmeldt 21. desember 2019 via mobile enheter

Jeg har besøkt Alexandra hotel mange ganger, også flere ganger etter det ble innlemmet i Scandic kjeden. De er i og for seg kjent for sine buffér som er gode, velfylte og smakfulle. Slik også nå. Det er det som gjør at opplevelsen denne gangen ikke får tilbakemeldingen «forferdelig» Denne gangen vet jeg ikke riktig hva som hendte. Konferanse rommet som bedriften min hadde fått var greitt, vi hadde sikkert Ikke bestilt noe større, men at det ikke gikk å bruke annet enn headsett var vare for dårlig. Prøvde en med mikrofon ble det bare hyling i alle høyttalere. Tilslutt måtte en løse det med at bare den ene enheten kunne være på for å kunne bruke anlegget.

Så til rommet, det vil si sengen. Jeg har bodd bare en gang tidligere i utlandet på liknende standard, og da byttet jeg rom. Jeg tror sikkert at hotellet har kunnet se hvilke rom jeg har hatt de siste 15 årene, hvor jeg har hatt en og annen natt på dette hotellet. At jeg droppet frokosten var enkelt og greitt på bakgrunn av at jeg maks sov et par timer på hele natten.

Håper at ingen får dette rommet før en gjør en vurdering om dette er en standard en ønsker hotellet skal stå for.
      For egen del må jeg vist spørre om hvilket rom jeg har blitt tildelt, for jeg har ikke til hensikt å ha dette rommet flere ganger.

Dato for oppholdet: desember 2019
      Takk, RAF_Roger
      Scandic_Alexandra, Front Office Manager på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Kjære RAF_Roger,

takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, det setter vi pris på og vi ønsker alltid å bli bedre. Rommet som kursarrangøren hadde bestilt til deg var et standard enkeltrom og det var også denne romtypen du fikk. Vi setter også stor pris på om du gir beskjed direkte til resepsjonen hvis du er misfornøyd, da får vi muligheten til å rette opp din misnøye med det samme. Men neste gang du skal til Molde, sende oss gjerne en epost før du sjekker inn, så skal vi ordne et fint nyoppusset rom til deg.

Med vennlig hilsen, Team Alexandra