Jan F
Flateby, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 7. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
Markus B, Guest Services / Front OfficeScandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. des. 2020
Kjære janf288,

tusen takk for fin tilbakemelding! Det gleder oss å lese at du hadde et fint opphold her hos oss! Ønsker deg hjertelig velkommen neste gang turen går til Molde.

Med vennlig hilsen, Team Alexandra
4.1 km fra Scandic Alexandra Molde
1.6 km fra Scandic Alexandra Molde
Treningssenter
10.3 km fra Scandic Alexandra Molde
fra ute område med benker og sitteplasser på oversiden av steingjerdet.
  • Vio.com
79.8 km fra Scandic Alexandra Molde
Ved stranden
0.2 km fra Scandic Alexandra Molde
    0.6 km fra Scandic Alexandra Molde
      11.6 km fra Scandic Alexandra Molde
      Se flere hoteller i Molde
      Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

En helt grei opplevelse for 2 dager, oppgraderte heldigvis til Juniorsuite. Nytt bad, god utsikt og komfortable seng. Grunnet covid -19 restriksjoner ble oppholdet deretter. Ingen hotell følelse dessverre, ingen oppbevaring på rommet. Så ingen mulighet for å pakke ut fra kofferten eller heng opp klær. Personalet var forholdsvis imøtekommende og korte. God frokost og perfekt beliggenhet.

Dato for oppholdet: august 2020
      Takk, carolinemyr
      Markus B, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2020

Kjære carolinemyr,

tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Scandic Alexandra Hotel Molde. Vi setter stor pris på tilbakemeldingene dine og gleder oss til ditt neste besøk.

Anmeldt 31. juli 2020

Gode senger. Godt renhold. Helt Ok korona-frokost. Flott beliggenhet. Men å få innvendig rom med konferanseavdeling/ oppholdsområde rett utenfor vinduet var en kjempeskuffelse! Å ikke kunne slippe inn frisk luft eller se hvordan været er ute var en nedtur. Da burde i det minste rommet vært rimeligere.

Takk, unniramsvikh

Hei unniramsvikh,

tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Bare slik kan vi bli bedre. Vi håper vi får sjansen til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi skulle overnatte 1 natt og bestilte et superior rom for å ha litt luksus. Kostet NOK1890 for 1 natt. Dette rommet er ikke verdt disse pengene.
      Vi fikk et rom med skitne vinduer, slitne møbler. Det var ikke tekoker, te eller kaffe, ingen tøfler, ingen minibar. Dårlig utsikt mot blokk.
      Selv rommet 265 ligger i slutten av en lang korridor, helt bakerst.
      Det eneste at det var gode lokaler for å spise frokost: store saler og veranda hvor man kan drikke kaffe.

3  Takk, Lena_Oslo

Hei Lena_Oslo,

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på 3 med en baby på 4 mnd, ankom hotellet til å finne ut at parkeringen var full og at vi burde ha reservert parkering, men på hjemmesiden til hotellet står det at man ikke kan reservere. Kjørte rundt i Molde og fikk tilslutt plass på havna, men måtte da betale. Snakket med hoteller vdr dette og fikk igjen beskjed om at jeg måtte reservere parkering. Rommet var helt greit, litt støvete, skitten fjernkontroll, laken som ikke dekte sengen, men ellers topp senger og bad. Hadde også gitt beskjed til hotellet om at vi hadde med egen seng til babyen, da vi kom på rommet hadde de satt opp en baby seng, dette var veldig koselig, men når vi sjekket ut måtte vi betale for det. Ga da beskjed om at jeg hadde gitt beskjed til hotellet at vi ikke skulle ha babysengen, men siden de hadde satt den opp måtte vi betale. Etter å ha vært på hotellet i 2 dager der vi måtte betale for parkering, ble det å parkere like dyrt som en extra natt på hotellet. Dette var svært frustrerende. Frokosten var fantastisk og anbefales.

Takk, tonjewor

Hei tonjewor,

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Junior suite uten noe oppbevaring, heng eller andre ting som skulle være tilstede ifølge nettsiden. Klaget første dag av oppholdet - fikk tilbud om å bytte rom (men at hun ikke anbefalte det fordi vårt rom var et av de beste ift utsikt), fikk satt inn stumtjener. Fikk tildelt badekåper og tøfler siste dag før utsjekk. Ellers bestod rommet kun av en sofa, 2 stoler, et bord og en seng. Store hybelkaniner på rommet, og klissete flekker på badegulv. Mulig et vanlig rom ville gitt mer valuta for pengene, men rommet vårt stod ikke opp til forventningene til en junior suite. Informasjon om støy fra oppussing hadde også vært på sin plass. Værste hotellopplevelse vi har hatt i Norge!

Takk, saramichellev

Hei saramichellev,

tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Det er trist å høre at hotellet ikke innfridde til forventningene dine. Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.