eDreamsUSD 126
getaroom.comUSD 140
Agoda.comUSD 126
TripadvisorUSD 126
Anmeldt 26. oktober 2020

Som alltid en hyggelig opplevelse. De ansatte var også denne gangen svært hyggelige og serviceinnstilt. Flotte, koselige rom med gode senger og en god frokost. Flott beliggenhet i sentrum av Molde med kort gåavstand til alt man kunne tenke seg. Anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, VimsenMS
Markus B, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Kjære VimsenMS,

tusen takk for fin tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du hadde et fint opphold her hos oss! Ønsker deg hjertelig velkommen neste gang turen går til Molde.

Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger på standardrom og vært fornøyd med det. Denne gangen tenkte både jeg og en kollega å unne oss litt luksus og oppgraderte rommene til superior. Det var faktisk dårligste rommene vi har fått ved dette hotellet og billig var det heller ikke. Ingen badekåpe som lovet. Neste gang vi vil unne oss noe ekstra blir det et annet hotell.

Takk, Norw12
Markus B, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2020

Hei Norw12,

tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Det er trist å lese at hotellet ikke innfridde til forventningene dine. Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen Team Alexandra

Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

En natt på dette hotell. Bra rom - rent og pent. Vindu mot bakside - stille, men ikke noe å se på da - uten at det gjorde meg noe. Meget bra frokost - utvalg, plass og renhet inkl ift covid. Sentral beliggenhet. Gratis utendørs off parkering og hotellets innendørs for kr 150. Bor gjerne her igjen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Hakon57

Kjære Hakon57,

tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor. Det er utrolig kjekt å lese at du hadde et fint opphold, og at spesielt frokosten falt i smak! Ønsker deg hjertelig velkommen neste gang turen går til Molde.

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Alexandra er et gammelt ærverdig hotell.
Nåværende hotell er bygget, på samme plass som det første.
Deler av hotellet er bygget rett etter krigen. Men det har hvert mange på og ombygninger.
Rommene er helt moderne med store bad.
De har beholdt de gamle stuene, som kan leies ut til lukkede selskap.
Bar finnes i resepsjonen. Rikelig med parkering i og rundt hotellet.
Frokosten er førsteklasses.
Betjeningen høflig og elskverdige.
Hotellet var frem til seilet kom, førstevalg av turister i Molde.
Ønsker du å bo på et klassisk hotell, men ha alle fasiliteter så velger du Alexandra.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, janf288

Kjære janf288,

tusen takk for fin tilbakemelding! Det gleder oss å lese at du hadde et fint opphold her hos oss! Ønsker deg hjertelig velkommen neste gang turen går til Molde.

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

En helt grei opplevelse for 2 dager, oppgraderte heldigvis til Juniorsuite. Nytt bad, god utsikt og komfortable seng. Grunnet covid -19 restriksjoner ble oppholdet deretter. Ingen hotell følelse dessverre, ingen oppbevaring på rommet. Så ingen mulighet for å pakke ut fra kofferten eller heng opp klær. Personalet var forholdsvis imøtekommende og korte. God frokost og perfekt beliggenhet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, carolinemyr

Kjære carolinemyr,

tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Scandic Alexandra Hotel Molde. Vi setter stor pris på tilbakemeldingene dine og gleder oss til ditt neste besøk.

Med vennlig hilsen Team Alexandra