ScandicHotels.com
FindHotelUSD 126
Trip.comUSD 126
1924 av 83 anmeldelser
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig variert, men tortalt sett litt skuffa.
Starter med det negative.
Parkering, resepsjonen hadde ikke oversikt over ledige parkeringsplasser i garasje. Måtte selv sjekke om ledige plasser og måtte selv sørge for at ingen andre tok min plass. Hadde vært veldig lett å tildele en plass da de var nummerert.
Vi bestilte et Superior rom, det var stort, men litt slitent. Veldig spartansk utstyrt. Feks var det ikke knagger til jakker i gangen. Tre stoler på et rom til 4 personer.
Beliggenhet, midt i Molde sentrum.
Frokost, hotellfrokost som det skal være, godt utvalg, men de er dårlige på merking av allergener, det er svakt i 2021. På den andre siden, når vi spurte om det var melk i eggerøre, var det en hyggelig dame som tilbød seg å lage eggerøre uten melk.
Personalet, hyggelige, hjelpsomme, men flere virket slitne og travle, tror det er litt for få av dem.

Romtips: Parker like gjerne i gata.
Takk, Arne R
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til i den vakre byen Molde, rosenes by. Hotellet har absolutt den beste service. Rent, pent og hyggelig personal. Ligger midt i sentrum. Mange fine spisesteder like ved. Vi hadde balkong med fjordutsikt. Flott frokost inkludert.

Takk, vigdisb2016
Anmeldt 14. juni 2021

Anmeldt 31. mai 2021

Anmeldt 24. mai 2021

Trives veldig godt på dette hotellet. Betjening og rom helt topp. Enkelte rom kan trenge renovering, men alt er rent og funksjonelt. God og rikelig frokost. Veldig behjelpelig betjening. Grei parkering like ved hotellet.

1  Takk, Marianne O