Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 125
eDreams
FindHotel
Anmeldt 2. august 2021

Ble sjekket inn at hyggelig personale.

Rommet var ikke nyoppusset, men sengen var god og både rommet og badet var rent. Savnet ekstra puter i sengen. Minibar savnet vi også, om sommeren er det godt med tilgang på kald drikke 24/7. Rommets balkongen ble en bonus med den beste utsikten over fjorden og fjellene på andre siden! Skulle gjerne hatt laminat e.l. på rommet fremfor teppe både for allergien og hygienen sin del - hadde lagt inn ønske om allergirom da vi bestilte. Stor og god tv ga en pluss.

Frokosten ble inntatt i "gamlestuen" - wow, for et rom! Vi ble tatt flere år tilbake i tid, satt bare og nøt synet. Utvalget kunne vært bedre; lite allergivennlig og veldig lite utvalg for en veganer. Savnet den gode couscousgryten og falafler som flere Scandic-hoteller tilbyr på sine frokoster. Vi voksne ble mette, litt verre med ungdommen (som vanligvis ikke klager på hotellfrokoster).

Hotellet ligger midt i smørøyet, i begynnelsen av gågaten. Gåavstand til alt, enten det er shopping, mat og drikke eller fotballkamp på Aker Stadion.

Parkering i sentrum er dyrt, men det løste seg fint ettersom vi kom "sent" og reiste "tidl" morgenen etter. Kommunale parkeringsplasser er gratis mellom kl.17-08 hverdager og kl.15-08 lørdager. Ikke reduksjon for elbil.

Vi kommer gjerne tilbake, både til Molde by og Scandic Alexandra. Men vil nok teste Scandic Seilet neste gang. Alltid kjekt å teste "nye" hoteller.

Romtips: Rom med balkong gir super utsikt
Takk, HegeH993
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenhet er veldig bra. Vi skulle bare være en natt så det var helt greit å parkere på gaten.
Pent rom, dobbeltseng og sovesofa. Dårlige puter i dobbeltsengen men god madrass. Pent og rent bad. Når sovesofaen var utslått så du under den fra siden og der var det uhorvelige mengder med hybelkaniner. Det kan ikke ha vært vasket under sofaen på laaang tid.
Ingen minibar/kjøleskap og ingen vannkoker eller mulighet for å lage kaffe.
Bra frokost.
Vi fikk rom høyt oppe med balkong og havutsikt. I utgangspunktet veldig flott. Problemet var at det var så pass varmt at vi måtte ha døden-opplevelse om natten, og det viste seg å være svært mye støy fra havnen helt frem til midnatt og så startet det opp igjen rundt seks om morgenen.
Det viste seg at det var svært vanskelig å få seg middag etter 1800 i Molde på en søndag. Mange steder stengt og de få som var åpne var overfylte. Her var hotellet til liten hjelp når det gjaldt råd - vi ble anbefalt å forsøke steder som viste seg å være stengt.Mulig å få kjøpt vin/øl/brus i resepsjonen og ta med på rommet.

Romtips: Ha med ørepropper om du vi ha rom med utsikt. Bestill bord for middag - du kan ikke regne med å bare droppe innom et sted.
Takk, EllenChr
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Ved bestillingen la vi inn et ønske om utsikt mot havet noe vi fikk! Stor stjerne for utsikten og hyggelig betjening.

Det som trakk det hele ned for våres del var at det ble ved bestilling reklamert med garasjeplass, men at garasjen ved ankomst var full da den kun hadde 30 plasser. Vi måtte parkerer 700 meter unna hotellet mot betaling.

Oppholdet vårt var fra fredag til søndag, samtidig var det «Moldejazz», noe som gikk oss hus forbi ved bestilling. Mulig det var lite reklame grunnet pandemien MEN det hadde vært fint om hotellet hadde opplyst om at det var en festival og at et av fetivalteltene var i mellom balkongen og havet. Det ble (forferdelig) leven fra denne scenen og svært høy og slitsom «jazz» musikk. Vi kunne på grunn av dette ikke sitte på balkongen og prate med normal stemme. Det resulterte i at vi måtte ha døren igjen, noe som igjen resulterte i at det ble for varmt på rommet. I tillegg begynte nedriggingen av teltet og opprydding av plassen før kl. 7 søndag morgen. Alt dette dro ned hele den romantiske stemningen som hotellet i utgangspunktet har og by på.

Vi betalte 4780,- for dobbeltrom fra fredag til søndag inkl. frokost. Hva gjelder hotellrommet var dette så som så mtp prisen. Rommet var selvfølgelig rent og renslig, men badet og dusjen var av typen at man får nesten hele gulvet fult med vann etter en dusj.

Alt i alt var oppholdet etter vår mening ikke verdt pengene!! Alt for dyrt! Det hadde vært realt av betjeningen og slå av litt i pris grunnet det uholdbare støynivået rett utenfor. Men dette ble ikke gjort.

Romtips: Spør betjeningen om det er festivaltelt rett utenfor balkongen/rommet (?!) Ha i bakhode at det trolig ikke er garasjeplasser og få.
Takk, Trail60999638705
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, rene rom og et serviceinnstilt personale. Ingen problem å ordne med både parkering (kr 155 døgn) i eget garasjeanlegg i kjelleren av hotellet, og to rom med dør i mellom. Veldig praktisk når man har barn og kan lukke døren mellom for litt ekstra ro og tid for seg selv.

Romtips: Vær tidlig ute med reservering av parkering.
Takk, Chris S
Anmeldt 18. juli 2021

Flott service, og vennlige kundebehandlere. Nydelig frokost og flotte store rom. Hit kommer vi igjen. Sentralt og relativt stille. Ba om et rom egnet for rullestol, og dette ble raskt ordnet uten problemer av noe slag.

Romtips: Under jazz-uka kan det nok bli i overkant støy. Velg høyt opp og gjerne på sidene.
Takk, Terje Bådin S