ScandicHotels.comUSD 125
Trip.comUSD 124
eDreamsUSD 125
TripadvisorUSD 124
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Bra beliggenhet i sentrum med kort avstand til det meste. Vi fikk rom med havutsikt og ble sjekka inn av imøtekommende og hyggelig resepsjonist. Veldig god frokost. Gode renholdsrutiner i matsalen.
Renhold på rommet var ikke så bra. Dattera vår har støvallergi og slet med tungpust hele natta. Da vi sjekket under sofa var det store hybelkaniner. Det viste at der var det ikke vasket på laaaang tid. Overraskende og skuffende i disse tider. Vi ga beskjed om det, hotellet beklaget og sa st det ikkje skal være slikt. Det er ikke nok da hele natta ble ødelagt både for oss og ungen vår. Kommer nok ikke tilbake

Romtips: Sjekk renhold under senga
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, nedzadaf
Anmeldt 8. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 6. august 2021

Ble sjekket inn av hyggelig personale.
Fikk et stille rom med vindu mot en parkeringsplass, men det var vi forberedt på, skulle jo bare være der en natt.
Kjempegod og rikholdig frokost. Noen gjester vet ikke helt hva smittevern er, men det kan ikke hotellet belastes for.

Eneste jeg kan trekke ned på er mangel på ladeplass for elbil. Hotellet (eller kanskje hoteller generelt) bør kunne tilby saktelading for sine gjester, selvsagt mot ekstra betaling.

Takk, Glenn Ø
Anmeldt 2. august 2021

Ble sjekket inn at hyggelig personale.

Rommet var ikke nyoppusset, men sengen var god og både rommet og badet var rent. Savnet ekstra puter i sengen. Minibar savnet vi også, om sommeren er det godt med tilgang på kald drikke 24/7. Rommets balkongen ble en bonus med den beste utsikten over fjorden og fjellene på andre siden! Skulle gjerne hatt laminat e.l. på rommet fremfor teppe både for allergien og hygienen sin del - hadde lagt inn ønske om allergirom da vi bestilte. Stor og god tv ga en pluss.

Frokosten ble inntatt i "gamlestuen" - wow, for et rom! Vi ble tatt flere år tilbake i tid, satt bare og nøt synet. Utvalget kunne vært bedre; lite allergivennlig og veldig lite utvalg for en veganer. Savnet den gode couscousgryten og falafler som flere Scandic-hoteller tilbyr på sine frokoster. Vi voksne ble mette, litt verre med ungdommen (som vanligvis ikke klager på hotellfrokoster).

Hotellet ligger midt i smørøyet, i begynnelsen av gågaten. Gåavstand til alt, enten det er shopping, mat og drikke eller fotballkamp på Aker Stadion.

Parkering i sentrum er dyrt, men det løste seg fint ettersom vi kom "sent" og reiste "tidl" morgenen etter. Kommunale parkeringsplasser er gratis mellom kl.17-08 hverdager og kl.15-08 lørdager. Ikke reduksjon for elbil.

Vi kommer gjerne tilbake, både til Molde by og Scandic Alexandra. Men vil nok teste Scandic Seilet neste gang. Alltid kjekt å teste "nye" hoteller.

Romtips: Rom med balkong gir super utsikt
Takk, HegeH993
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenhet er veldig bra. Vi skulle bare være en natt så det var helt greit å parkere på gaten.
Pent rom, dobbeltseng og sovesofa. Dårlige puter i dobbeltsengen men god madrass. Pent og rent bad. Når sovesofaen var utslått så du under den fra siden og der var det uhorvelige mengder med hybelkaniner. Det kan ikke ha vært vasket under sofaen på laaang tid.
Ingen minibar/kjøleskap og ingen vannkoker eller mulighet for å lage kaffe.
Bra frokost.
Vi fikk rom høyt oppe med balkong og havutsikt. I utgangspunktet veldig flott. Problemet var at det var så pass varmt at vi måtte ha døden-opplevelse om natten, og det viste seg å være svært mye støy fra havnen helt frem til midnatt og så startet det opp igjen rundt seks om morgenen.
Det viste seg at det var svært vanskelig å få seg middag etter 1800 i Molde på en søndag. Mange steder stengt og de få som var åpne var overfylte. Her var hotellet til liten hjelp når det gjaldt råd - vi ble anbefalt å forsøke steder som viste seg å være stengt.Mulig å få kjøpt vin/øl/brus i resepsjonen og ta med på rommet.

Romtips: Ha med ørepropper om du vi ha rom med utsikt. Bestill bord for middag - du kan ikke regne med å bare droppe innom et sted.
Takk, EllenChr