ScandicHotels.com
HurbUSD 107
Anmeldt 1. september 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Malin H, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2021

Anmeldt 30. august 2021

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Relativt gammelt og slitt hotell. Store rom, noe slitt. Veldig lytt mellom rom, gang og etasjer. Mye bilstøy fra hovedvei. Grei frokost. Vi booket en natt og prøvde å booke en til, dette kunne vi men vi kunne ikke få prisen som Scandic appen ga oss i følge resepsjonist. Da måtte vi sjekke ut og bestille nytt rom via appen, og de vaske gammelt rom for å gi oss et nytt. Smart service, og lite service innstilt resepsjonist! Vi sjekket ut og booket rom annet sted i Molde istedet.

Romtips: Kommunal parkering, ikke gratis.
Takk, nftm
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Bra beliggenhet i sentrum med kort avstand til det meste. Vi fikk rom med havutsikt og ble sjekka inn av imøtekommende og hyggelig resepsjonist. Veldig god frokost. Gode renholdsrutiner i matsalen.
Renhold på rommet var ikke så bra. Dattera vår har støvallergi og slet med tungpust hele natta. Da vi sjekket under sofa var det store hybelkaniner. Det viste at der var det ikke vasket på laaaang tid. Overraskende og skuffende i disse tider. Vi ga beskjed om det, hotellet beklaget og sa st det ikkje skal være slikt. Det er ikke nok da hele natta ble ødelagt både for oss og ungen vår. Kommer nok ikke tilbake

Romtips: Sjekk renhold under senga
Takk, nedzadaf