Priceline
FindHotelUSD 102
EtripUSD 102
Agoda.comUSD 106
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Hotellet har en fin beliggenhet i Molde sentrum, det er kort avstand til det meste, hotellrommet jeg fikk var stort men lite innredning og veldig slitt, hotellrommet hadde også en balkong. Fikk nesten ikke igjen gardiner, det var ikke kjøleskap på rommet mitt, det var dog heldigvis vannkoker så man kunne lage seg en morgenkaffe.

når jeg skulle legge meg oppdaget jeg at det ikke fantes ladepunkter ved sengen men at man må på andre siden av rommet for å lade. Det finnes en lysbryter på senge gavlen men denne fungerer ikke så man må helt til utgangsdøren for å kunne slå av hovedlyset, i 2021 burde det være bedre alternativer på plass. Det virket som housekeeping mangler stolthet for rommene sine, for bildet på veggen var skjevt og fugene i dusjen var helt gule av kalk. Disse tingene er i grunn småting men som gjør at man får en dårlig inntrykk på et allerede nedslitt rom. Hadde også dobbeltrom, men det var to enkelt senger slått i sammen, burde i det minste vert en dobbel overmadrass så man slipper å føle at man faller igjennom. Hotellet har ikke treningsrom på hotellet, gymmen de har avtale med er veldig bra men man må være forberedt på å måtte gå noen hundre meter og derfor ta med yttertøy og ute sko. Syns ellers personalet virket hyggelig. Frokosten var fin med relativt godt utvalg.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, monicamadde
Malin H, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2021

Hei,
Takk for utfyllende tilbakemelding. Vi setter pris på at du tok deg tid til å skrive hotellopplevelsen din. Jeg håper at du tok opp opplevelsen din hos oss før du dro slik at vi fikk sjekket opp enkelte av tingene du skriver over. Vi håper at du vil gi oss en ny mulighet ved å komme tilbake til oss ved en annen anledning. Hilsen Scandic Alexandra

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Glimrende service, fantastisk god frokost og de beste sengene. Ligger i gåavstand til det meste. Innendørs sikker parkering i eget parkeringshus med heis lett tilgjengelig. Rommene er romslige med stort sett nylig oppgraderte bad. Anbefales!

Romtips: Bestill med parkering hvis du skal ha bilen parkert i sentrum på dagtid
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, karlolen
Anmeldt 1. september 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Malin H, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2021

Anmeldt 30. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Relativt gammelt og slitt hotell. Store rom, noe slitt. Veldig lytt mellom rom, gang og etasjer. Mye bilstøy fra hovedvei. Grei frokost. Vi booket en natt og prøvde å booke en til, dette kunne vi men vi kunne ikke få prisen som Scandic appen ga oss i følge resepsjonist. Da måtte vi sjekke ut og bestille nytt rom via appen, og de vaske gammelt rom for å gi oss et nytt. Smart service, og lite service innstilt resepsjonist! Vi sjekket ut og booket rom annet sted i Molde istedet.

Romtips: Kommunal parkering, ikke gratis.
Takk, nftm