ScandicHotels.com
Destinia.com
FindHotelUSD 124
Trip.comUSD 125
Anmeldt 1. juni 2022

Utrolig god service.Spesiellt fra resepsjonsansatte.God beliggenhet og hyggelige rom gjorde mitt opphold her til en minnerik opplevelse...Kommer gjerne igjen hit.Skikkelig god frokost på morgenen.Pluss for veranda å nye kaffen i godværet utenfor spisesalen.Stille og rolig utenfor gir en god natt søvn.Finner ikke mye som trekker ned etter å ha bodd her..

Takk, runee797
Alexandra Scandic, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2022

Hei Rune,
Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter veldig pris på at du tok deg tid til å skrive om oss. Vi er så glad for å høre at oppholdet ditt ble en minnerik opplevelse for deg. Da har vi gjort akkurat det jobben vår går ut på og dette skal jeg gledelig dele med mine kollegaer. Det er lite som slår når en treffer et opphold på en finværsdag og vi er heldige som har mulighet til å tilby våre gjester en plass å sitte for å skue utover Moldefjorden på slike dager. Så vi er glad du fikk muligheten til dette.
Vi håper at vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss på Alexandra en senere gang.
Hilsen Team Alexandra

Anmeldt 20. mai 2022 via mobile enheter

Alltid hyggelig med en liten balkong og fantastisk utsikt, midt i Molde sentrum. Trivelig dog litt slitt hotel. Selve rommet (337)bærer preg av slitasje (og evt forsømmelse), mens badet var nytt og fint med stor dusj. Jeg hadde bedt om dusjkrakk både skriftlig og muntlig da jeg er dårlig til bens. Det hadde jeg ikke fått, noe som resulterte i fall og en blå fot(!) **Slike viktige beskjeder er det aldeles uakseptabelt å ikke følge opp.
Ikke kjøleskap/minibar, ikke vannkoker. Jeg har alltid med en mini-vannkoker i bagen, særdeles nyttig, anbefales!
Koselig spiseområde, flere hyggelige rom å velge i, god frokost!
Alt i alt et hyggelig opphold - og et fargerikt og vondt ben:)

Dato for oppholdet: mai 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, bragrethe
Alexandra Scandic, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2022

Hei Grethe,
Tusen takk for tilbakemeldingen og er glad for at du til tross for en uheldig opplevelse hadde et fint opphold.
Du har helt riktig med det du sier at vi helt klart skulle ha ordnet med en dusjkrakk til deg på denne. Jeg kommer nok til å ta opp dette videre da det er viktig at vi skal ordne med slike ting spesielt når våre gjester ber om noe. Så jeg vil komme med en stor beklagelse her for at du fikk et uhell som følge av denne hendelsen. Du skal være sikker på at dette blir tatt videre.
Vannkoker er nok ikke noe vi har på våre standard rom, vi har som et alternativ en større kaffemaskin nede i lobbyen hvor våre gjester kan forsyne seg av forskjellig kaffe og varmt vann når de ønsker dette, men det er supert å høre at du hadde med dette selv slik at du kunne kose deg med en kopp kaffe på rommet ditt.
Jeg er glad for å lese at du ellers likte vår frokost og våre rom. Ønsker deg så mye velkommen tilbake igjen ved en annen anledning og vi skal da sørge for at du får en dusjkrakk på rommet.
Hilsen Scandic Alexandra

Anmeldt 20. april 2022 via mobile enheter

Ett litt gammelmodig hotell.
Fortjener en større oppusning.
Vanskelig å finne egnet parkering ved hotellet uten å betale i dyre dommer.
Personalet fremstår som grinete.
Resepsjonisten prøver å håndheve, parkeringsbestemmelser som ikke finnes.
Det første jeg ble møtt med, var ett surt fjes.
Det finnes andre hotell, hvor gjester blir behandlet på skikkelig vis.

Romtips: Bo på ett annet hotell.
Dato for oppholdet: april 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, janf288
Malin H, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2022

Hei,
Takk for at du tok deg til å sende en tilbakemelding.
Vi har parkering på siden av hotellet som er gratisparkering som vi anbefaler våre gjester å stå på om det er ledig. Det er også flere kommunale parkeringsplasser rundt hotellet våre gjester kan stå på som er gratis på kveldstid. Hotellet har osgå egen parkeringshus til våre gjester som koster kr. 155,- per døgn som skal være billigere enn døgnparkering i sentrum.
Beklager at du føler at du ikke ble behandlet på en skikkelig måte, dette er ikke noe vi ønsker at våre gjester skal ha en oppfattelse av.
Håper at du ellers har hatt et fint opphold hos oss.
Hilsen Scandic Alexandra

Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger i enden av gågata så det er gangavstand til det meste i sentrum. Utenfra ser hotellet utdatert og slitt ut, men så snart man kommer innenfor dørene er det mer moderne.
Vårt 3-mannsrom hadde balkong med delvis utsikt mot vannet. Rommet fremsto som nyoppusset i moderne, delikate farger. Senga var god. Sovesofaen var i hardeste laget å sitte i, og vi synes dusjdøra på badet var litt upraktisk(blir liten plass inne i dusjen).
Frokosten var kjempebra! Sjelden vi har opplevd så stort utvalg.
Møtte bare hyggelige ansatte hvor enn vi var på hotellet.
Hotellet har parkeringsgarasje(mot betaling) og det er endel gratis parkeringsplasser rundt hjørnet for hotellet.
Her bor vi gjerne igjen dersom vi skal til Molde igjen.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, RB844
Malin H, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2021

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi veldig pris på å høre. Vi håper å kunne ta imot dere hos oss neste gang dere besøker Molde. Hilsen Scandic Alexandra

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Hotellet har en fin beliggenhet i Molde sentrum, det er kort avstand til det meste, hotellrommet jeg fikk var stort men lite innredning og veldig slitt, hotellrommet hadde også en balkong. Fikk nesten ikke igjen gardiner, det var ikke kjøleskap på rommet mitt, det var dog heldigvis vannkoker så man kunne lage seg en morgenkaffe.

når jeg skulle legge meg oppdaget jeg at det ikke fantes ladepunkter ved sengen men at man må på andre siden av rommet for å lade. Det finnes en lysbryter på senge gavlen men denne fungerer ikke så man må helt til utgangsdøren for å kunne slå av hovedlyset, i 2021 burde det være bedre alternativer på plass. Det virket som housekeeping mangler stolthet for rommene sine, for bildet på veggen var skjevt og fugene i dusjen var helt gule av kalk. Disse tingene er i grunn småting men som gjør at man får en dårlig inntrykk på et allerede nedslitt rom. Hadde også dobbeltrom, men det var to enkelt senger slått i sammen, burde i det minste vert en dobbel overmadrass så man slipper å føle at man faller igjennom. Hotellet har ikke treningsrom på hotellet, gymmen de har avtale med er veldig bra men man må være forberedt på å måtte gå noen hundre meter og derfor ta med yttertøy og ute sko. Syns ellers personalet virket hyggelig. Frokosten var fin med relativt godt utvalg.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, monicamadde
Malin H, Guest Services / Front Office på Scandic Alexandra Molde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2021

Hei,
Takk for utfyllende tilbakemelding. Vi setter pris på at du tok deg tid til å skrive hotellopplevelsen din. Jeg håper at du tok opp opplevelsen din hos oss før du dro slik at vi fikk sjekket opp enkelte av tingene du skriver over. Vi håper at du vil gi oss en ny mulighet ved å komme tilbake til oss ved en annen anledning. Hilsen Scandic Alexandra