ahav
Anmeldelse av Thon Hotel Moldefjord
5,0 av 5 boblerAnmeldt 9. nov. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Romtips: Bli Thon-medlem og bruk kjedens hjemmeside for beste tilbud !
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Henriette K, General ManagerThon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. nov. 2018
Tusen takk
Flott tilbakemelding fra deg, og veldig hyggelig å kunne oppgradere deg siden vi hadde tilgjengelige rom. Beliggenheten og personale er fantastisk, jeg er helt enig med deg!
Renoveringen er straks ferdig, og da er hotellet 100% nytt og flott.
Vi har fått utrolig lite klager fra gjestene, men det er nok fordi støy kun skjer på dagtid.
Gleder oss til du kommer tilbake

Med vennlig hilsen,
Gratis parkering
1.7 km fra Thon Hotel Moldefjord
Treningssenter
10.2 km fra Thon Hotel Moldefjord
fra ute område med benker og sitteplasser på oversiden av steingjerdet.
  • Vio.com
    0.7 km fra Thon Hotel Moldefjord
      11.5 km fra Thon Hotel Moldefjord
      Se flere hoteller i Molde
      Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Super service, gode senger og fine rom. Kjempe flinkt personell imøtekommende blide og velvillige! Vi fikk ha rommet litt lenger for flyet gikk litt senere. Supert! Hotellet ligger sentralt og vi kan gå til det meste.

Dato for oppholdet: oktober 2018
      Takk, Trine S
      Henriette K, General Manager på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Tusen tusen takk
      Super tilbakemelding
      Veldig hyggelig å ha besøk av så mange kjekke og høflige motorsyklister!
      Håper dere tar med alle vennene deres og kommer tilbake i 2019

Med vennlig hilsen,
      Henriette Kitel
      Direktør

Anmeldt 8. september 2018

Et hotell sentralt plassert i Molde. Hotellet er under oppussing, dette trengs, men hyggelig og service innstilt betjening veier opp for dette.
      Kommer tilbake, da blir det spennende å se om dette kan bli like bra som av de beste hotellene i Thon systemet :-)

Romtips: De øverste etasjene er ny oppusset, velg hotellrom på toppen :-)
      Dato for oppholdet: september 2018
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
      Takk, 720magnusa
      HenrietteK1973, General Manager på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2019

Vi gleder oss til du kommer på besøk!
      Hotellet er virkelig blitt flott

Hilsen alle oss på Team Moldefjord

Anmeldt 28. august 2018

Jeg bestilte minste rom. Var moderne, rent og pent og nok plass for meg inklusive å lese. Benyttet hotellets PC ved resepsjonen til en del jobb.

Var her som støtteperson i en barnevernssak, og jobbet parallelt med styrearbeid i selskaper.

Romtips: Mitt beste råd er å spørre personalet
      Dato for oppholdet: august 2018
      • Reisetype: Reiste alene
      Takk, Bjørn B
      Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Vi fikk opplyst at rommene skulle koste 860,-(?) pr stk. Det skulle i allefall bli ca 1750,- totalt, og siden vi har hatt en lang og dyr ferie, der vi bare skulle bo på camping- så gjentok jeg sluttsummen hele tre ganger for å forsikre meg om totalen. Summen ble 1875,- som gjerne ikke er mye mer, men da hadde vi heller valgt Scandic med familierommet på 1400,-. Resepsjonisten var søt,ny og usikker, så vi lot være å trekke oss når vi fant ut prisen hos konkurrenten.
      Det ble derfor en sur sum å i tillegg måtte betale MER enn avtalt....
      Rommene manglet ventilasjon, så nattesøvnen har også vært minimal.
      Er i utgangspunktet fornøgd med Thon, men hit kommer vi nok ikke tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
      Takk, VanadisP1
      Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Helt ok hotellrom,noe slitt bar det preg av. Men alt annet var up to date👍Men savnet ventilasjon på rommet.Og personalet var veldig hyggelige og hjelpsomme,en fryd! Og ikke minst smilende.God frokost hadde de også.

Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, 792maritak