Trip.com
Gratis avbestilling frem til 31.07.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Sen ankomst en regnfull kveld. Hyggelig mottatt i resepsjonen, grei innsjekking. Fint rom med parkett på gulvet og smart-TV. Men badet litt trangt med knærne nesten i veggen for dositter. Hyggelig morgenpassiar i resepsjonen. Frokost i tilliggende restaurant med 5 menyvalg for frokosten, som bestilles ved disken og serveres ved bordet etter en god stund. Ikke ideelt hvis travelt og litt snaut. Hotellet bra, som forventet , hyggelig resepsjon, skuffende frokost.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 272gunnarh
Henriette K, General Manager på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Tusen takk for din tilbakemelding Gunnar
Veldig kjekt at du synes personale var hyggelig både på innsjekk og utsjekk.
Ta gjerne kontakt med resepsjonen dersom du kunne tenke deg å oppgradere rom til et større neste gang ;)
A la carte frokost er noe vi har meget sjeldent - bare når vi har mindre enn 20 gjester på huset. Men denne tilbakemeldingen skal jeg formidle videre / tusen takk for at du sier ifra

Håper du kommer tilbake en gang vi har sol og fantastisk utsikt

Vennlig hilsen,

Anmeldt 9. november 2018

Som Thon-medlem fikk jeg denne gangen oppgradering til Jr.suite. Meget hyggelig ! Personal er som vanlig 100% PÅ og upåklagelig hjelpsomme. Pga renovering av hotellet var det litt uvanlig mye aktivitet, men det var ingen problem. Frokost i Egon`s lokaler blir aldri som Thon`s orginalfrokost, men går helt fint. Beliggenheten kan ikke bli mer sentral i Molde. Takk for meg :)

Romtips: Bli Thon-medlem og bruk kjedens hjemmeside for beste tilbud !
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ahav
Henriette K, General Manager på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Tusen takk
Flott tilbakemelding fra deg, og veldig hyggelig å kunne oppgradere deg siden vi hadde tilgjengelige rom. Beliggenheten og personale er fantastisk, jeg er helt enig med deg!
Renoveringen er straks ferdig, og da er hotellet 100% nytt og flott.
Vi har fått utrolig lite klager fra gjestene, men det er nok fordi støy kun skjer på dagtid.
Gleder oss til du kommer tilbake

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Super service, gode senger og fine rom. Kjempe flinkt personell imøtekommende blide og velvillige! Vi fikk ha rommet litt lenger for flyet gikk litt senere. Supert! Hotellet ligger sentralt og vi kan gå til det meste.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Trine S

Tusen tusen takk
Super tilbakemelding
Veldig hyggelig å ha besøk av så mange kjekke og høflige motorsyklister!
Håper dere tar med alle vennene deres og kommer tilbake i 2019

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 8. september 2018

Et hotell sentralt plassert i Molde. Hotellet er under oppussing, dette trengs, men hyggelig og service innstilt betjening veier opp for dette.
Kommer tilbake, da blir det spennende å se om dette kan bli like bra som av de beste hotellene i Thon systemet :-)

Romtips: De øverste etasjene er ny oppusset, velg hotellrom på toppen :-)
Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 720magnusa
HenrietteK1973, General Manager på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2019

Vi gleder oss til du kommer på besøk!
Hotellet er virkelig blitt flott

Hilsen alle oss på Team Moldefjord

Anmeldt 28. august 2018

Jeg bestilte minste rom. Var moderne, rent og pent og nok plass for meg inklusive å lese. Benyttet hotellets PC ved resepsjonen til en del jobb.

Var her som støtteperson i en barnevernssak, og jobbet parallelt med styrearbeid i selskaper.

Romtips: Mitt beste råd er å spørre personalet
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene