Gratis avbestilling frem til 14.08.21
CheapTicketsUSD 159
Orbitz.comUSD 159
Trip.comUSD 176
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig enkel frokost i koronatiden, men den var lite tilrettelagt for barn. Dårlig vasket rundt seng på rommet, ellers var det helt greit renhold. Hyggelig personell. Veldig lite med parkeringsplasser!! Det var rett og slett håpløst å finne en plass nært hotellet i ferietiden.

Takk, frah997
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ok hotell men de hadde ikke gode pakerings muligheter for bil. Og frokosten måtte vi spise på Egon. Kjekt med mange TV kanaler og velge mellom på rommet. Kunne gjerne vært litt flere toalettruller tilgjengelig på badet.

Takk, nordvikgeirhelge
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte familierom. Alt man trenger er på rommet, for oss er kaffemaskin og kjøleskap viktig. Men små og trange rom, nesten ikke plass til bagasjen når vi hadde utslått sovesofa. Bortsett fra det helt topp og bra beliggenhet. Gratis parkering rett ved hotellet. Bra frokost

Takk, VegarS9
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Kjempefornøyd med mitt opphold . God service hele veien. Godt humør på ansatte med ett smil om munnen hele tiden. Anbefales. Bra beliggenhet nær sentrum.
Veldig flott uteplass hvor man kan nyte noe godt å drikke og spise.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, roysT6523AE
Anne Myklebostad, Daglig leder på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Moldefjord ved ditt opphold i Molde, det er enkelt å være hyggelig med hyggelige gjester rundt oss. Håper dere velger oss, også neste gang dere kommer til Molde.

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Plassert midt i byen, men likevel med egen låst garasje for motorsykler like ved hotellet. God standard på rommene. Egon restaurant i første etasje, fint om man ankommer sent og vil ha mat fort. Litt støy fra havna, men bare hvis vinduet er åpent.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 544kristiann

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Moldefjord når dere var i Molde, det er godt å kunne tilby låst MC parkering. Så vi håper dere kommer tilbake til oss også neste gang dere skal hit