Travelocity
Gratis avbestilling frem til 09.10.21
Orbitz.com
Trip.comUSD 171
Anmeldt 19. juli 2020

Siste stopp på Norgesferien, og vi fikk akkurat ordnet oss et rom på Thon Hotel Moldefjord. Grunnet Moldejazz var det fullt overalt, og prisene var litt høyere. Vi var tre personer og hadde booket et business class rom, da dette var alternativet vi fikk opp for tre personer. Rommet var stort og fint, men renhold var ikke bra. Mye hår på gulvet ved sengen fra tidligere gjester, samt hår i og rundt vasken på badet - dette var ekkelt. Ellers var badet svært lite, egentlig alt for trangt. Gode senger, og ekstra pluss at man kan streame fra telefon/ipad til TV. Frokosten ble servert på Egon, og der fikk man alt for lite mat på en tallerken. ( A là carte). Helt ok hotell, men hadde forventet bedre renhold i disse tider.

Romtips: Rom høyt oppe med utsikt mot sjøen gir en flott utsikt
Takk, Anders_Kvamme
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig enkel frokost i koronatiden, men den var lite tilrettelagt for barn. Dårlig vasket rundt seng på rommet, ellers var det helt greit renhold. Hyggelig personell. Veldig lite med parkeringsplasser!! Det var rett og slett håpløst å finne en plass nært hotellet i ferietiden.

Takk, frah997
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ok hotell men de hadde ikke gode pakerings muligheter for bil. Og frokosten måtte vi spise på Egon. Kjekt med mange TV kanaler og velge mellom på rommet. Kunne gjerne vært litt flere toalettruller tilgjengelig på badet.

Takk, nordvikgeirhelge
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte familierom. Alt man trenger er på rommet, for oss er kaffemaskin og kjøleskap viktig. Men små og trange rom, nesten ikke plass til bagasjen når vi hadde utslått sovesofa. Bortsett fra det helt topp og bra beliggenhet. Gratis parkering rett ved hotellet. Bra frokost

Takk, VegarS9
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Kjempefornøyd med mitt opphold . God service hele veien. Godt humør på ansatte med ett smil om munnen hele tiden. Anbefales. Bra beliggenhet nær sentrum.
Veldig flott uteplass hvor man kan nyte noe godt å drikke og spise.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, roysT6523AE
Anne Myklebostad, Daglig leder på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Moldefjord ved ditt opphold i Molde, det er enkelt å være hyggelig med hyggelige gjester rundt oss. Håper dere velger oss, også neste gang dere kommer til Molde.