Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 24. juli 2020

Lite rom, og ekstremt lite bad. Gulvet på badet ble veldig vått da man skulle dusje og måtte bruke to håndduker for å tørke opp. Knærne traff veggen da man satt på do. Frokosten var bra men kunne vært flinkere til å fylle opp før det ble tomt. Lite muligheter for parkering. Hyggelige ansatte. Fin utsikt. Stort pluss med høytaler på rommet.

Takk, tonen574
Anmeldt 19. juli 2020

Siste stopp på Norgesferien, og vi fikk akkurat ordnet oss et rom på Thon Hotel Moldefjord. Grunnet Moldejazz var det fullt overalt, og prisene var litt høyere. Vi var tre personer og hadde booket et business class rom, da dette var alternativet vi fikk opp for tre personer. Rommet var stort og fint, men renhold var ikke bra. Mye hår på gulvet ved sengen fra tidligere gjester, samt hår i og rundt vasken på badet - dette var ekkelt. Ellers var badet svært lite, egentlig alt for trangt. Gode senger, og ekstra pluss at man kan streame fra telefon/ipad til TV. Frokosten ble servert på Egon, og der fikk man alt for lite mat på en tallerken. ( A là carte). Helt ok hotell, men hadde forventet bedre renhold i disse tider.

Romtips: Rom høyt oppe med utsikt mot sjøen gir en flott utsikt
Takk, Anders_Kvamme
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig enkel frokost i koronatiden, men den var lite tilrettelagt for barn. Dårlig vasket rundt seng på rommet, ellers var det helt greit renhold. Hyggelig personell. Veldig lite med parkeringsplasser!! Det var rett og slett håpløst å finne en plass nært hotellet i ferietiden.

Takk, frah997
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ok hotell men de hadde ikke gode pakerings muligheter for bil. Og frokosten måtte vi spise på Egon. Kjekt med mange TV kanaler og velge mellom på rommet. Kunne gjerne vært litt flere toalettruller tilgjengelig på badet.

Takk, nordvikgeirhelge
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte familierom. Alt man trenger er på rommet, for oss er kaffemaskin og kjøleskap viktig. Men små og trange rom, nesten ikke plass til bagasjen når vi hadde utslått sovesofa. Bortsett fra det helt topp og bra beliggenhet. Gratis parkering rett ved hotellet. Bra frokost

Takk, VegarS9