Geirew
Sarpsborg, Norge
Anmeldelse av Thon Hotel Moldefjord
4,0 av 5 boblerAnmeldt 12. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Anne Myklebostad, Daglig lederThon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. aug. 2020
Tusen takk for fin og konstruktiv tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med forbedringer der dere hvor gjester påpeker ett forbedringspotensiale.
Vi er her og tar vel imot dere også neste gang dere er i Molde :)
kr 2 060
Gratis parkering
1.7 km fra Thon Hotel Moldefjord
Treningssenter
10.2 km fra Thon Hotel Moldefjord
fra ute område med benker og sitteplasser på oversiden av steingjerdet.
  • Booking.com
    0.7 km fra Thon Hotel Moldefjord
      11.5 km fra Thon Hotel Moldefjord
      Se flere hoteller i Molde
      Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Pent pusset opp på innsiden med delikate og freshe rom. Deilige senger med godt sengetøy og puter. Fungerte bra med å velge frokosttallerken på Egon. God mat og betjeningen fulgte smittevernreglene på en betryggende måte. Var litt uheldig med støy utenfra den første natta, da vi hadde rom rett over hotellets uteservering, men sov godt den andre for da regna det😊

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, Trine1972
      Anne Myklebostad, Daglig leder på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Tusen takk for at dere valgte oss når dere besøkte Molde. Vi er her og tar hjertelig imot dere neste gang dere velger Molde som destinasjon. Si gjerne til de i resepsjonen at dere ønsker ett litt rolig rom, så hjelper de så godt som mulig.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vennlig personale som tok oss i mot. Fikk gratis vann ved velkomst og super fint rom med utsikt mot havet. Gode TV fasiliteter, de hadde høyttaler og til og med rettetang. Fikk tildelt morgenkåpe og tøfler. Rent og ryddig.

Takk, karolinegundersen

Tusen takk for at du valgte oss ved ditt opphold i Molde, vi er her og tar gjerne imot deg ved ditt neste opphold her i Molde

Anmeldt 24. juli 2020

Lite rom, og ekstremt lite bad. Gulvet på badet ble veldig vått da man skulle dusje og måtte bruke to håndduker for å tørke opp. Knærne traff veggen da man satt på do. Frokosten var bra men kunne vært flinkere til å fylle opp før det ble tomt. Lite muligheter for parkering. Hyggelige ansatte. Fin utsikt. Stort pluss med høytaler på rommet.

Takk, tonen574
      Anmeldt 19. juli 2020

Siste stopp på Norgesferien, og vi fikk akkurat ordnet oss et rom på Thon Hotel Moldefjord. Grunnet Moldejazz var det fullt overalt, og prisene var litt høyere. Vi var tre personer og hadde booket et business class rom, da dette var alternativet vi fikk opp for tre personer. Rommet var stort og fint, men renhold var ikke bra. Mye hår på gulvet ved sengen fra tidligere gjester, samt hår i og rundt vasken på badet - dette var ekkelt. Ellers var badet svært lite, egentlig alt for trangt. Gode senger, og ekstra pluss at man kan streame fra telefon/ipad til TV. Frokosten ble servert på Egon, og der fikk man alt for lite mat på en tallerken. ( A là carte). Helt ok hotell, men hadde forventet bedre renhold i disse tider.

Romtips: Rom høyt oppe med utsikt mot sjøen gir en flott utsikt
      Takk, Anders_Kvamme
      Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig enkel frokost i koronatiden, men den var lite tilrettelagt for barn. Dårlig vasket rundt seng på rommet, ellers var det helt greit renhold. Hyggelig personell. Veldig lite med parkeringsplasser!! Det var rett og slett håpløst å finne en plass nært hotellet i ferietiden.

Takk, frah997