Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
FindHotel
ZenHotels.comUSD 191
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Gledet meg til et hotell hvor det er utsikt mot havet. Bestilt singelrom. Pent moderne, men dessverre litt rester på gulvet og litt seigt på kranene og veggen i dusjen. Mitt rom gikk mot bak gården hvor matos fra kjøkkenet steg inn. Egon lå via hotell med nydelig mat. Frokosten ble også servert, men føles litt trangt der inne. Hotellet ligger sentralt ved bryggen med folkeliv. Herlig fin utsikt derifra. Hyggelig personal og grei mottakelse. Gratis parkering

Romtips: Bli enig om forventning til rom før du kommer. Ellers nyt restaurantene på brygga / utsikten og besøk den gamle siden
Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, torunnl716
Anmeldt 7. mars 2021 via mobile enheter

Ringte resepsjon før jeg bestilte for å sikre meg connecting rooms. De var dessverre ikke ledig den dagen, men vedkommende i resepsjonen ringte de som hadde bestilt for å forsikre seg om at de hadde behov for dette, det hadde de ikke så vi fikk booke dette rommet.
Selv om jeg bestilte via Hotels.com så ordnet de uten problem.
Booket da et business room og et enkelt rom som har dør mellom.
Business rommene et store med 2 tv’er og vegg mellom stue og seng. Kunne lett gått som Junior suite.
Eneste som må trekkes for er sovesofaen. Den var rett å slett forferdelig å ligge på og burde absolutt hatt en tykk overmadrass.

Alt i alt, fint hotell opphold.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, AlexanderR693
Anne Myklebostad, Daglig leder på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2021

Hei, og tusen takk for tilbakemeldingen. Vi tar selvfølgelig en runde og ser på mulighetene for å oppgradere sovesofaen.
Velkommen tilbake til oss neste gang du er i Molde

Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig og imøtekommende personale. Følte meg virkelig velkommen. Ble oppgradert til et flott julepyntet rom med veranda. Rommet var rent og innbydende. Svært gode senger og gode, store, faste puter. Gratis parkering og super beliggenhet. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Norw12

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å gi oss en omtale. Det er alltid en glede å kunne gi bort julerommet vårt.
Velkommen tilbake neste gang du er i Molde

Anmeldt 19. oktober 2020

Veldig bra service og flott løsning med Egon i samme bygg :)
Fine og trivelige rom. Flott plassering av hotellet nede ved sjøen og nærhet til sentrum. Gangavstand til alle kjøpesenter og butikker i byen.

Romtips: Rom på øst siden mot sjøen og solen
Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, johnnyarnea
Anne Myklebostad, Daglig leder på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen :) Det så kjekt å kunne tilby Egon under samme tak. Og vi er, som du sier, hotellet i Molde som ligger i sentrum, med flott utsikt over Moldepanoramaet.
Velkomme tilbake til oss :)

Anmeldt 30. august 2020

Ble oppgradert og fikk et flott rom med fin utsikt! Superior rom med kaffemaskin, vannkoker mm. Anbefales enten man er på fritidsreise eller jobbreise. Alltid god service både i resepsjonen og på restaurant Egon.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, sisselsva
Anne Myklebostad, Daglig leder på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Så hyggelig å høre at du trives hos oss. Vårt mål er å gjøre ditt opphold så enkelt og ukomplisert som mulig. Og kan vi gi deg det lille ekstra så er vi bare glade.
Gleder oss til du kommer tilbake :)