Orbitz.comUSD 165
Trip.comUSD 165
Agoda.comUSD 186
Anmeldt 9. august 2021

Meget hyggelig velkomst i resepsjonen . Beliggenhet av hotellet er bra. Meget bra frokost på Egon. Vi hadde rom 804 som er ett kott av et rom og en meget dum innredning. Jeg har ligget på mange hundre hoteller rundt om i hele Europa ,men dette er vel det trangeste rom jeg har vært på og til en pris av kr.1633,00 drar ned alt annet med hotellet. Jeg har vært på mange Thon hotell og er meget godt fornød ,men dette står ikke i stil med de andre hotellene

Romtips: Hold dere vekk fra rom 804 det er et kott.
Takk, 524karstenh
Anmeldt 23. juli 2021

Etter Trondheim turen vår, dro vi til Molde. Pga Jazzfestivalen, så var det ikke så mange ledige rom dessverre. Jeg booket et Business rom og det var et flott rom, litt slitasje på badet, men men. Og da vi sjekket inn, så følte jeg meg veldig heldig. Jeg visste at vi fikk gratis inngang til Moldebadet, men ikke at vi fikk rabatt hos Egon i tillegg :) Frokosten på Egon er også et stort pluss. Er du heldig, så har hotellet gratis parkeringsplass, men kom tidlig, ellers så må du parkere et stykke unna.

Takk, AST81
Anne Myklebostad, Daglig leder på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Tusen takk for at dere valgte oss for deres opphold i Molde. Håper dere får en videre fin sommer og høst, og velkommen tilbake til oss hvis dere kommer til Molde igjen.

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Gledet meg til et hotell hvor det er utsikt mot havet. Bestilt singelrom. Pent moderne, men dessverre litt rester på gulvet og litt seigt på kranene og veggen i dusjen. Mitt rom gikk mot bak gården hvor matos fra kjøkkenet steg inn. Egon lå via hotell med nydelig mat. Frokosten ble også servert, men føles litt trangt der inne. Hotellet ligger sentralt ved bryggen med folkeliv. Herlig fin utsikt derifra. Hyggelig personal og grei mottakelse. Gratis parkering

Romtips: Bli enig om forventning til rom før du kommer. Ellers nyt restaurantene på brygga / utsikten og besøk den gamle siden
Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, torunnl716
Anmeldt 7. mars 2021 via mobile enheter

Ringte resepsjon før jeg bestilte for å sikre meg connecting rooms. De var dessverre ikke ledig den dagen, men vedkommende i resepsjonen ringte de som hadde bestilt for å forsikre seg om at de hadde behov for dette, det hadde de ikke så vi fikk booke dette rommet.
Selv om jeg bestilte via Hotels.com så ordnet de uten problem.
Booket da et business room og et enkelt rom som har dør mellom.
Business rommene et store med 2 tv’er og vegg mellom stue og seng. Kunne lett gått som Junior suite.
Eneste som må trekkes for er sovesofaen. Den var rett å slett forferdelig å ligge på og burde absolutt hatt en tykk overmadrass.

Alt i alt, fint hotell opphold.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, AlexanderR693
Anne Myklebostad, Daglig leder på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2021

Hei, og tusen takk for tilbakemeldingen. Vi tar selvfølgelig en runde og ser på mulighetene for å oppgradere sovesofaen.
Velkommen tilbake til oss neste gang du er i Molde

Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig og imøtekommende personale. Følte meg virkelig velkommen. Ble oppgradert til et flott julepyntet rom med veranda. Rommet var rent og innbydende. Svært gode senger og gode, store, faste puter. Gratis parkering og super beliggenhet. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Norw12

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å gi oss en omtale. Det er alltid en glede å kunne gi bort julerommet vårt.
Velkommen tilbake neste gang du er i Molde