Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
FindHotelUSD 151
Lol.travelUSD 187
Anmeldt 12. august 2021

Fikk hjørnerom med sjøutsikt. Se bilde . Kort gangavstand til alt. Frokost på Egon som ligger vegg i vegg med hotellet. Bra frokost. Gratis parkering på siden av hotellet. Kan fint anbefale dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jarle E
Anne Myklebostad, Daglig leder på Thon Hotel Moldefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Tusen takk for at du valgte oss ved ditt opphold i Molde. Ønsker deg en fin sommer og høst videre, og velkommen igjen, hvis du kommer til Molde.

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Veldig skuffende at frokost er på Egon, det gir ingen eksklusiv følelse. Det var i tillegg det dårligste frokostutvalget jeg har fått på Thon, nesten ingen varmretter og generelt lite utover brød og pålegg + egg og bacon (her bør dere dra en tur til Thon Ålesund eller Fosnavåg og se hvordan en bra frokostbuffet ser ut!)

Rommet er i utgangspunktet flott og fikk sjøutsikt som ønsket, men badet er alt for dårlig og også veldig skuffende. Fugene må renses skikkelig (de er gulbrune) og dusjen må fikses sånn at det ikke blir fullt med vann på hele gulvet av en kort dusj. Service og overflatisk rengjøring var kjempebra, det trekker opp antall stjerner!

Romtips: Spis frokost på en trivelig café istedenfor, og spør om de har renset fugene :)
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 1zzyh
Anmeldt 9. august 2021

Meget hyggelig velkomst i resepsjonen . Beliggenhet av hotellet er bra. Meget bra frokost på Egon. Vi hadde rom 804 som er ett kott av et rom og en meget dum innredning. Jeg har ligget på mange hundre hoteller rundt om i hele Europa ,men dette er vel det trangeste rom jeg har vært på og til en pris av kr.1633,00 drar ned alt annet med hotellet. Jeg har vært på mange Thon hotell og er meget godt fornød ,men dette står ikke i stil med de andre hotellene

Romtips: Hold dere vekk fra rom 804 det er et kott.
Takk, 524karstenh
Anmeldt 23. juli 2021

Etter Trondheim turen vår, dro vi til Molde. Pga Jazzfestivalen, så var det ikke så mange ledige rom dessverre. Jeg booket et Business rom og det var et flott rom, litt slitasje på badet, men men. Og da vi sjekket inn, så følte jeg meg veldig heldig. Jeg visste at vi fikk gratis inngang til Moldebadet, men ikke at vi fikk rabatt hos Egon i tillegg :) Frokosten på Egon er også et stort pluss. Er du heldig, så har hotellet gratis parkeringsplass, men kom tidlig, ellers så må du parkere et stykke unna.

Takk, AST81

Tusen takk for at dere valgte oss for deres opphold i Molde. Håper dere får en videre fin sommer og høst, og velkommen tilbake til oss hvis dere kommer til Molde igjen.

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Gledet meg til et hotell hvor det er utsikt mot havet. Bestilt singelrom. Pent moderne, men dessverre litt rester på gulvet og litt seigt på kranene og veggen i dusjen. Mitt rom gikk mot bak gården hvor matos fra kjøkkenet steg inn. Egon lå via hotell med nydelig mat. Frokosten ble også servert, men føles litt trangt der inne. Hotellet ligger sentralt ved bryggen med folkeliv. Herlig fin utsikt derifra. Hyggelig personal og grei mottakelse. Gratis parkering

Romtips: Bli enig om forventning til rom før du kommer. Ellers nyt restaurantene på brygga / utsikten og besøk den gamle siden
Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene