GrandTour25175206652
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
MarianneR237, Service ManagerScandic Seilet, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 13. nov. 2018
Tusen takk, det setter vi stor pris på!
Klippfisken er jo kjempegod :)
  • Hotels.com
4.6 km fra Scandic Seilet
1.1 km fra Scandic Seilet
Treningssenter
10.9 km fra Scandic Seilet
fra ute område med benker og sitteplasser på oversiden av steingjerdet.
  • Vio.com
80.2 km fra Scandic Seilet
Ved stranden
    0.2 km fra Scandic Seilet
    0.7 km fra Scandic Seilet
      12.1 km fra Scandic Seilet
      Se flere hoteller i Molde
      Anmeldt 7. november 2018

Havet...alltid havet...synet og lyden av bølgende hav slår aldri feil. Vi hadde et deilig opphold i Molde, flott utsikt fra rommet i niende etasje, og kjempegod frokost. Litt slitte møbler på hotellrommet er egentlig det eneste som trekker ned, samt at hotellet ikke hadde egen parkering.

Dato for oppholdet: november 2018
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      Takk, Cuilidh
      MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på!
      TIl informasjon har vi egen parkering utenfor, men denne er avgiftsbelagt på lik linje med resten av området.
      Håper vi ses igjen om ikke så lenge!

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Hat tilbrakt to netter på et hotell jeg trodde var i toppklasse, men som bare var en stor skuffelse. Mange gjester på hotellet, men bare en heis som virket. Skulle sitte å jobbe litt i loungen ved resepsjonen, men der var det så mørkt at jeg måtte gi opp. Knøttliten TV på rommet, som stod på ett lavt stativ på gulvet. Når man sitter på sengen kommer føttene i veien for tv’n! Strømmen på rommet var borte i 30 minutter, men det var fremdeles lys i gangen?

2  Takk, mortenm1405
      MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei,
      Takk for din tilbakemelding.
      Jeg beklager at oppholdet ikke sto helt til forventningene. Dette vil vi ta med oss i vårt videre arbeid!

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 25. oktober 2018

På pluss-siden er beliggenhet, renhold og ikke minst tilbud av " mellommat". Det var veldig OK å komme til kursstart hvor det ventet ferskt brød, noe pålegg, frukt m.m. Også i pausen etter lunsj var det mye smågodt å putte i munnen. Godt utvalg til lunsj uten de store smakene, unntatt gryterett i går, med god saus. Valgte i dag lasagne, som ikke var like god etter min mening. Jeg bodde ikke på hotellet, og valgte å ikke melde meg på festmiddagen utfra tidligere dårlig erfaring med middag.

1  Takk, runinee

Hei,
      Takk for din tilbakemelding.
      Jeg beklager at dine erfaringer førte til at du sto over middagen. Vi jobber hele tiden med å bli bedre, for å hele tiden servere gjestene våre god og smaksrik mat!

Anmeldt 22. oktober 2018

Flott Rom med fantastisk utsikt! En aldeles flott frokost, med et utvalg av mer enn du kunne forestille deg å få til frokost. Vi hadde ett veldig fint opphold og kommer gjerne tilbake en annen gang. Kommer til å anbefale dette hotellet til de vi kjenner som skal besøke Molde.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
      Takk, nina748

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
      Vi setter stor pris både på den og på anbefalingen til venner og bekjente!
      Håper vi ses igjen om ikke så lenge.