Priceline
Vio.com
Expedia.comUSD 138
ScandicHotels.comUSD 138
Anmeldt 12. november 2018

Veldig bra hotell med hyggelig restaurant. Prøv klippfisken i restauranten og du kommer garantert tilbake. Beliggenheten og utsikten fra rom og restaurant er fantastisk hele året. Tettere på sjøen og båtene kommer du ikke i en by.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, GrandTour25175206652
MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen takk, det setter vi stor pris på!
Klippfisken er jo kjempegod :)

Anmeldt 7. november 2018

Havet...alltid havet...synet og lyden av bølgende hav slår aldri feil. Vi hadde et deilig opphold i Molde, flott utsikt fra rommet i niende etasje, og kjempegod frokost. Litt slitte møbler på hotellrommet er egentlig det eneste som trekker ned, samt at hotellet ikke hadde egen parkering.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Cuilidh
MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på!
TIl informasjon har vi egen parkering utenfor, men denne er avgiftsbelagt på lik linje med resten av området.
Håper vi ses igjen om ikke så lenge!

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Hat tilbrakt to netter på et hotell jeg trodde var i toppklasse, men som bare var en stor skuffelse. Mange gjester på hotellet, men bare en heis som virket. Skulle sitte å jobbe litt i loungen ved resepsjonen, men der var det så mørkt at jeg måtte gi opp. Knøttliten TV på rommet, som stod på ett lavt stativ på gulvet. Når man sitter på sengen kommer føttene i veien for tv’n! Strømmen på rommet var borte i 30 minutter, men det var fremdeles lys i gangen?

2  Takk, mortenm1405
MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Jeg beklager at oppholdet ikke sto helt til forventningene. Dette vil vi ta med oss i vårt videre arbeid!

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 25. oktober 2018

På pluss-siden er beliggenhet, renhold og ikke minst tilbud av " mellommat". Det var veldig OK å komme til kursstart hvor det ventet ferskt brød, noe pålegg, frukt m.m. Også i pausen etter lunsj var det mye smågodt å putte i munnen. Godt utvalg til lunsj uten de store smakene, unntatt gryterett i går, med god saus. Valgte i dag lasagne, som ikke var like god etter min mening. Jeg bodde ikke på hotellet, og valgte å ikke melde meg på festmiddagen utfra tidligere dårlig erfaring med middag.

1  Takk, runinee

Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Jeg beklager at dine erfaringer førte til at du sto over middagen. Vi jobber hele tiden med å bli bedre, for å hele tiden servere gjestene våre god og smaksrik mat!