Scandic Hotels
berntsor@gmail.com
Anmeldelse av Scandic Seilet
5,0 av 5 boblerAnmeldt 17. des. 2018
Dato for oppholdet: desember 2018
Romtips: Rom mot sjøen er ett must
5,0 av 5 boblerRom
4,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
MarianneR237, Service ManagerScandic Seilet, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. jan. 2019
Så hyggelig å høre at du koste deg på julebord hos oss. Vi er veldig stolte over julebordsbuffeten vår og det gleder oss at den faller i smak hos våre gjester!

Håper vi ses igjen en annen gang!
Bli belønnet med One Key
4.6 km fra Scandic Seilet
1.1 km fra Scandic Seilet
Treningssenter
10.9 km fra Scandic Seilet
fra ute område med benker og sitteplasser på oversiden av steingjerdet.
  • Vio.com
      Se flere hoteller i Molde
      Anmeldt 6. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
      MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 28. november 2018

• Reisetype: Reiste alene

Anmeldt 20. november 2018

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Frokosten var nydelig. Gode senger og eget opplegg for å bruke pc på tven som var på rommet. Minus for skittent vegg til vegg teppe og en generell rar lukt på rommet. Svært hyggelige og imøtekommende ansatte. Men seilet er modent for renovering.

Takk, megamoto85
      MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Takk for din tilbakemelding, den setter vi pris på!
      Vi tar med oss kommentarene videre, og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 12. november 2018

Flott hotell med perfekt beliggenhet i Molde sentrum! Rommene har flott utsikt mot fjord og fjell! Frokosten er helt fantastisk, utvalget slår de fleste hotellfrokoster👌🏻 Anbefaler virkelig å bo her!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      Takk, Birgitte S
      MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på! Håper vi ses om ikke så lenge!