ScandicHotels.com
Expedia.comUSD 135
Anmeldt 6. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 28. november 2018

• Reisetype: Reiste alene

Anmeldt 20. november 2018

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Frokosten var nydelig. Gode senger og eget opplegg for å bruke pc på tven som var på rommet. Minus for skittent vegg til vegg teppe og en generell rar lukt på rommet. Svært hyggelige og imøtekommende ansatte. Men seilet er modent for renovering.

Takk, megamoto85
MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Takk for din tilbakemelding, den setter vi pris på!
Vi tar med oss kommentarene videre, og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 12. november 2018

Flott hotell med perfekt beliggenhet i Molde sentrum! Rommene har flott utsikt mot fjord og fjell! Frokosten er helt fantastisk, utvalget slår de fleste hotellfrokoster Anbefaler virkelig å bo her!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Birgitte S
MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på! Håper vi ses om ikke så lenge!