Scandic Hotels
4.6 km fra Scandic Seilet
1.1 km fra Scandic Seilet
Treningssenter
    10.9 km fra Scandic Seilet
    fra ute område med benker og sitteplasser på oversiden av steingjerdet.
    80.2 km fra Scandic Seilet
        Se flere hoteller i Molde
        Anmeldt 8. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
        Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
        MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 17. desember 2018

Var der på julebord Utrolig flott beliggenhet mot sjøen, Romsdalsfjella og båttrafikken. Sjømatbufeen var nydelig og besto utelukket av ferske råvarer. Frokoster var også av det bedre slaget med meget stort utvalg.

Romtips: Rom mot sjøen er ett must
        Dato for oppholdet: desember 2018
        Takk, radionette

Så hyggelig å høre at du koste deg på julebord hos oss. Vi er veldig stolte over julebordsbuffeten vår og det gleder oss at den faller i smak hos våre gjester!

Håper vi ses igjen en annen gang!

Anmeldt 6. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene