Expedia.comUSD 132
Orbitz.com
Anmeldt 8. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 17. desember 2018

Var der på julebord Utrolig flott beliggenhet mot sjøen, Romsdalsfjella og båttrafikken. Sjømatbufeen var nydelig og besto utelukket av ferske råvarer. Frokoster var også av det bedre slaget med meget stort utvalg.

Romtips: Rom mot sjøen er ett must
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, radionette

Så hyggelig å høre at du koste deg på julebord hos oss. Vi er veldig stolte over julebordsbuffeten vår og det gleder oss at den faller i smak hos våre gjester!

Håper vi ses igjen en annen gang!

Anmeldt 6. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene