Expedia.comUSD 138
Trip.comUSD 156
Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 5. juli 2020

Generelt dårlig. Forferdelig frokost, meget dårlig utvalg, tørre og seige rundstykker, noe de reklamerer seg best på... dårlig service. Skittent rom og loende håndklær.
Forventer mer til et såkalt 4-stjerners hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, aolsen621497
MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi er lei oss for at vi ikke har klart å leve opp til dine forventinger. Vi tar tilbakemeldingen med oss videre.
Ønsker deg en riktig fin sommer videre!

Anmeldt 3. juli 2020

Not good. Stressede og nervøs betjening. Ingen mat på hotellet på ettermiddagen. Frokost i bag med tørreste kneip noen sinne. Ikke sminkespeil på badet. Skitten servant. Absolutt dårligste opplevelse på vår vestlandstur. Skjerp dere. Vi er scandic friends, ankom hotellet tidlig, hadde business room, men fikk ikke frokost. Hallo

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, fmavsay

Ønsker deg en riktig fin sommer videre.

Anmeldt 30. juni 2020

Fikk raskt og greit rom på Seilet etter gjenåpningen. Alle forhåndsregler ble tatt, og frokosten var meget bra, selv om den var porsjonspakket. Ikke samme som tidligere, for den har vært meget bra, men sikker og god var denne også

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, perolavbjerkeli
MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer og håper vi ses igjen om ikke så lenge!

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt en mastersuite fordi vi hadde sølvbryllup under oppholdet. Rommet hadde egen terrasse med flott utsikt mot sjø og fjell. Romløsningen var god, men inventaret så ut som det kom fra restelageret til Fretex. Stygge hakk og riper over alt. Det bar preg av alderen, for å si det slik. Sengene var for så vidt komfortable, og det var rent.
Jeg spurte på forhånd pm de kunne sette en bukett blomster og en champagnekjøler på rommet for meg. Det kunne de ikke pga «smittevern og korona».... De kunne derimot ta i mot blomstene i resepsjonen, og sette dem på et lager, for så å hente dem igjen, og gi dem til oss når vi kom. Man må jo undres på hva dette har med smittevern å gjøre? Hvis de kan gå å sette dem på lager, så kan de vel like gjerne sette dem på et rom? Dessuten så måtte de altså gå å hente dem igjen når vi sjekket inn. Blomstene ble altså berørt av flere menneskehender med disse «smitteverntiltakene» enn de hadde blitt hvis de ble satt direkte på rommet....
Frokosten var en vits. Helt elendig, og det er jo veldig spesielt ettersom de skryter på nettsidene sine av å ha fylkets beste frokost. Vi bodde på 6 forskjellige hoteller på denne turene, og Seilet hadde den desidert dårligste frokosten. Selv Innvik Misjonshotell knuser Seilet i frokostservering. Jeg anbefaler en studietur dit.
Barene var stengt. Ganske rart når man tar i betraktning at andre utesteder holder åpent.
Seilet er pent å se på utenfra. Inne står det dårlig til.
Det ser ut til at de bruker smittevern og korona som unnskyldning for vond vilje, dårlig service og kjip frokost. Sannsynligvis for å spare penger. Dette er bare pinlig, og de bør skjerpe seg. Andre hoteller klarer fint å opprettholde god service og standard overfor gjestene. Det bør Seilet også klare med litt innsats og godvilje. Jeg gir to stjerner pga beliggenhet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, steini70

Ønsker deg en riktig fin sommer videre.