Trip.com
eDreams
Anmeldt 16. juli 2020

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Første møte med Seilet i resepsjonen var to resepsjonister, den ene opptatt med gjester, den andre opptatt med å klage høylytt over irriterende kunde hun nettopp hadde på telefon.
Vi fikk rom med balkong, dog ikke verdt prisen på kr1899.
Ingen åpen restaurant eller bar, synd mrn også forståelig i disse koronatider. Men; de klarer det på restauranter rundt omkring, så hvorfor ikke på Seilet?
Vi kom sen ettermiddag og var slitne, men med godt sommervær nøt vi heller Molde sentrum.
Vi var spente på frokost serveringen med tanke på smittevern. Trist opplevelse, ferdige fat med gladpak. Forståelig at det er vanskelig, men har bodd på flere hotell i løpet av uken, og det løses på flere hyggelige og smarte måter. I det minste kunne det ha vært en blomst evt lys ol. på bordene.
Konklusjon: ikke verdt pengene!

Takk, g_ril_sTrondheim
Marianne Rødstøl, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi er lei oss for at vi ikke har klart å leve opp til dine forventinger. Vi tar tilbakemeldingen med oss videre.
Ønsker deg en riktig fin sommer videre.

Anmeldt 6. juli 2020

Vi var et vennepar som hadde bestilt værelser 8 mnd. i forveien. Vi gledet oss til dette oppholdet, men det ble en skuffelse. Hele restaurantavdelingen svar stengt pga. koronaen. Vi valgte å finne en annen restaurant i nærheten. Stort sett "kokte det" i hele byen på restaurantene. Alle hotellets gjester ble henvist til å spise andre steder. Hotellet var så godt som fullbooket.

Frokosten måtte inntaes i resepsjonsområdet og bestod av innpakket brød og pålegg i plast. Ingen som bisto med kaffecsjenking, eller på annen måte det service. Vi kunne fått plass i restauranten, men da måtte vi ventet til kl. 11;15. For oss virket hele oppholdet som om hotellet var på sparebluss Vi opplevde det samme på Scandic Fauske Hotell. Der ble vi henvist til et lokale som minnet om et tollager. Værelsene på begge hotell var veldig bra.

Vi skjønner at situasjonen har vært spesiell for hotell-og restaurantnæringen, men dette var talentløst taklet. Vi har bodd på andre hotell, og hurtigruten i forbindelse med vår reise. De har taklet dette glimrende.

• Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, jaflood2020

Ønsker deg en riktig fin sommer videre.

Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldt 5. juli 2020

Generelt dårlig. Forferdelig frokost, meget dårlig utvalg, tørre og seige rundstykker, noe de reklamerer seg best på... dårlig service. Skittent rom og loende håndklær.
Forventer mer til et såkalt 4-stjerners hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, aolsen621497
MarianneR237, Service Manager på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Ønsker deg en riktig fin sommer videre!