Scandic Hotels
Heidi
Sandefjord, Norge
Anmeldelse av Scandic Seilet
2,0 av 5 boblerAnmeldt 20. juli 2020via mobile enheter
Marianne Rødstøl, Guest Services / Front OfficeScandic Seilet, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. aug. 2020
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi er lei oss for at vi ikke har klart å leve opp til dine forventinger. Vi tar tilbakemeldingen med oss videre.
Ønsker deg en riktig fin sommer videre
4.6 km fra Scandic Seilet
1.1 km fra Scandic Seilet
Treningssenter
10.9 km fra Scandic Seilet
fra ute område med benker og sitteplasser på oversiden av steingjerdet.
  • Vio.com
    0.2 km fra Scandic Seilet
      12.1 km fra Scandic Seilet
      Se flere hoteller i Molde
      Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte 2 rom på seilet. Ender opp i 2 forskjellige etasjer i akterseilet med utsikt over parkeringsplassen. Skybar stengt. Treningsrom stengt. Bad og spa stengt. Det var ikke dette jeg trodde jeg betalte for. Kommer ALDRI tilbake. Helt ubrukelig service.

Takk, 117j_rnj
      Marianne Rødstøl, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Ønsker deg en riktig fin sommer videre

Anmeldt 16. juli 2020

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Første møte med Seilet i resepsjonen var to resepsjonister, den ene opptatt med gjester, den andre opptatt med å klage høylytt over irriterende kunde hun nettopp hadde på telefon.
      Vi fikk rom med balkong, dog ikke verdt prisen på kr1899.
      Ingen åpen restaurant eller bar, synd mrn også forståelig i disse koronatider. Men; de klarer det på restauranter rundt omkring, så hvorfor ikke på Seilet?
      Vi kom sen ettermiddag og var slitne, men med godt sommervær nøt vi heller Molde sentrum.
      Vi var spente på frokost serveringen med tanke på smittevern. Trist opplevelse, ferdige fat med gladpak. Forståelig at det er vanskelig, men har bodd på flere hotell i løpet av uken, og det løses på flere hyggelige og smarte måter. I det minste kunne det ha vært en blomst evt lys ol. på bordene.
      Konklusjon: ikke verdt pengene!

Takk, g_ril_sTrondheim
      Marianne Rødstøl, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Ønsker deg en riktig fin sommer videre.

Anmeldt 6. juli 2020

Vi var et vennepar som hadde bestilt værelser 8 mnd. i forveien. Vi gledet oss til dette oppholdet, men det ble en skuffelse. Hele restaurantavdelingen svar stengt pga. koronaen. Vi valgte å finne en annen restaurant i nærheten. Stort sett "kokte det" i hele byen på restaurantene. Alle hotellets gjester ble henvist til å spise andre steder. Hotellet var så godt som fullbooket.

Frokosten måtte inntaes i resepsjonsområdet og bestod av innpakket brød og pålegg i plast. Ingen som bisto med kaffecsjenking, eller på annen måte det service. Vi kunne fått plass i restauranten, men da måtte vi ventet til kl. 11;15. For oss virket hele oppholdet som om hotellet var på sparebluss Vi opplevde det samme på Scandic Fauske Hotell. Der ble vi henvist til et lokale som minnet om et tollager. Værelsene på begge hotell var veldig bra.

Vi skjønner at situasjonen har vært spesiell for hotell-og restaurantnæringen, men dette var talentløst taklet. Vi har bodd på andre hotell, og hurtigruten i forbindelse med vår reise. De har taklet dette glimrende.

• Reisetype: Reiste med venner
      1  Takk, jaflood2020

Ønsker deg en riktig fin sommer videre.

Anmeldt 6. juli 2020