Gratis avbestilling frem til 10.10.21
FindHotelUSD 152

• Reisetype: Reiste med venner

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gleder oss til å komme tilbake til Seilet, men ble fryktelig skuffet. Ble plassert på et rom lengst unna med elendig utsikt, selv om vi bestilte i god tid.
Fikk beskjed om at frokost oppe og nede var det samme. Frokost må foregå på forskjellige steder grunnet Coronna. Det forstår vi godt. Men ikke at betjening lyver om kvalitet på frokost på de forskjellige stedene, uten å tilby differensiert pris. Dette var en stor skuffelse av et sted vi har gode minner fra.

Takk, 32livh
Marianne Rødstøl, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi er lei oss for at vi ikke har klart å leve opp til dine forventinger. Vi tar tilbakemeldingen med oss videre.
Ønsker deg en riktig fin sommer videre

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Det var et flott hotell. Det var reint og fint. Veldig fin utsikt fra rommet. Det låg noså sentralt.
Det som trekte ned var den elendige frokosten. Veldig tørt brød og ikke så veldig mye til å ha på skivene

Takk, FarAway713207

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Vi tar med oss kommentarene dine videre!