Trip.com

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 4. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 3. august 2020

Hotellet begynner å merke alderen. Hyggelig betjening, korona/smittetiltak ble godt ivaretatt. Man glemmer slitte tepper og gneldrende heiser når man våkner til den fantastiske utsikten. Rommet var stort, lyst og rent.

Takk, 457kjelll
Marianne Rødstøl, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 3. august 2020

Vi var kjempefornøyde og meget vakker by. Været var helt på topp. Rommet var et flott familierom som var kjempestort og med en bred og god seng. Der kunne hele familien ha ligget. Rent og pent! Flott utsikt over havet. Hurtigruta gikk rett forbi hotellrommet!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Else1961

Så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold!
Håper vi ses igjen ved en senere anledning!