Godtvoksen
3,0 av 5 boblerAnmeldt 23. aug. 2020
5,0 av 5 boblerVerdi
4,0 av 5 boblerSted
3,0 av 5 boblerService
Marianne Rødstøl, Guest Services / Front OfficeScandic Seilet, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. aug. 2020
Hei, og takk for din tilbakemelding.
Jeg beklager opplevelsen i restauranten, og vi tar med oss kommentarene dine videre.

Ønsker deg en fin høst!
4.6 km fra Scandic Seilet
1.1 km fra Scandic Seilet
Treningssenter
10.9 km fra Scandic Seilet
fra ute område med benker og sitteplasser på oversiden av steingjerdet.
  • Vio.com
80.2 km fra Scandic Seilet
Ved stranden
    0.2 km fra Scandic Seilet
    0.7 km fra Scandic Seilet
      12.1 km fra Scandic Seilet
      Se flere hoteller i Molde
      Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Seilet ligger i utkanten av sentrum med gangavstand til det meste. Aker stadion og rånestedet for de lokale ungdommene er nærmeste nabo. Tilbyr mc-parkering like ved inngangen.
      Rommene er greie med flott utsikt, hyggelig betjening og grei frokost. Kommer tilbake.

Takk, TerjeB81
      Marianne Rødstøl, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding!
      Håper vi ses om ikke så lenge!

Anmeldt 14. august 2020

Helt magisk med rom i 11 etasje med utsikt over havet og fjellene. Dette ligger mer eller mindre ut i havet og opplevelsen både i restauranten og fra hotelrommet var supert. Kun lei meg for at vi bare hadde en natt. Vi skal tilbake!

Dato for oppholdet: august 2020
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
      Takk, tred634

Takk for hyggelig tilbakemelding!
      Vi gleder oss til å se deg igjen!

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Seilet.. flott og stort rom, kjempegod seng!
      Minus for manglende informasjon om at treningssenter og Skybar var stengt pga korona👎
      Knall frokost! Ryddig og godt utvalg. Og bra med antibac. Hyggelig betjening.

1  Takk, Torunn G
      Marianne Rødstøl, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
      Håper vi ses igjen om ikke så lenge!

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      Anmeldt 10. august 2020

Alt fra rom til service var ypperlig, flott rom med panoramautsikt.
      God frokost og meget forsvarlig avstand i forhold til coronaregler.
      Vi ble også godt tatt vare på som Scandic-medlemmer.
      Dette hotellet kommer vi gjerne tilbake til og anbefaler det på det varmeste.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      Takk, KariGK

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
      Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anleding!