ZenHotels.com
eDreamsUSD 124
getaroom.comUSD 135
Anmeldt 14. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Marianne Rødstøl, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2020

Anmeldt 11. september 2020

Stengt restaurant
Spor etter forrige gjest på gulvet
Ikke kaffi eller te - muligheter på rommet pga korona mest sannsynlig.
Flott utsikt som alltid!
Men mangler det lille ekstra....
Gratis kaffi i vestibylen fristet ikke når området var gjort om til messeområde

Takk, solveigs820

Hei, og takk for din tilbakemelding. Den setter vi stor pris på.
Vi har noen restriksjoner mtp smittevern, blant annet at det ikke står noe ekstra på rommet. Dette kan du få låne om du henvender deg i resepsjonen.
Vi tar med oss kommentarene dine i vårt videre arbeid!

Anmeldt 9. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Marianne Rødstøl, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Anmeldt 28. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Marianne Rødstøl, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Et pent, moderne hotell.
Hyggelig betjening.
Bodde på Business rom og var meget godt fornøyd. Rommet var passe stort og ikke minst rent.
Litt av/på mtp vann i dusjen, som forøvrig også var badekar. (Litt smalt)
Litt få uttak for lading av dingser, og den jeg fant skrudde seg av når jeg slokket lyset.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 200perarnen

Tusen takk for din tilbakemelding!
Vi tar med oss kommentarene dine videre, og håper vi ses igjen om ikke så lenge!