2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 168
Anmeldt 14. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Ble møtt av veldig hyggelige resepsjonister og ble godt tatt imot. Fine, rene rom og fin utsikt til sjøen. Vi prøvde kveldsbuffeten i restauranten, men det var ikke noe spesielt. Servitørene var ikke spesielt drevne, antakeligvis var de bare sommervikarer. Frokosten var helt grei.

Romtips: Enkelt å parkere rett utenfor hotellet
Takk, stinesb
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Man bør kunne forvente at et ganske nytt hotell tilbyr rom der ventilasjonen bidrar til en temperatur der det er mulig å sove. I Akterspeilet var det 9. juli kl. 22.30 minst 25 grader. Resepsjonen sier at dette er normalt dager det har vært sol. Da bør man få beskjed om dette vesentlige minuset ved bestilling, så vi kunne valgt et annet sted å bo. Å sette inn en bordvifte er ikke nok. Ikke hjalp det heller.

Dessverre var heller ikke maten allverden - knusktørr fisk, oversaltet blomkålsuppe og daff øl. Barnemenyen var overkokt pasta uten saus og kald pizza. Betjeningen var smilende men kunne ikke gjøre noe med de betydelige manglene. Terningkast 1.

Romtips: Sørg for ikke å få rom i Akterseilet.
1  Takk, D4859UYandreast
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket rommet litt sent, og prøvde å ringe hotellet for å spørre om diverse, som matservering etc. Over en periode på to timer søndag kveld ringte vi fem ganger, men ingen besvarte.

Når vi kom frem ble dette nevnt og besvart fra hotellets side med at når de ikke tok telefonen så var det fordi de hadde det travelt.

Vi fikk rommet, et oppgradert rom, det var svært varmt. Vi sa fra og fikk en bordvifte. Den gjorde ikke særlig nytte så vi sa fra igjen og da fikk vi vite at varmen var et kjent problem da aircondition var bort i to døgn.

Vi fikk da nytt rom, men ikke samme standard, men reduksjon i pris. Rommet manglet lyspære, men dette fikk vi ordnet.

Restauranten var stengt, så vi spiste et annet sted. Rett etter kl 23 gikk vi til baren for å kjøpe noe å drikke , men den stengte kl 23.

Bestilte frokost til kl 10 for vi planla å bruke bassenget før avreise. Da vi fikk vite at bassenget åpnet henholdsvis kl 10 og 11 så spurte vi om å få endre frokosttiden, men det fikk vi ikke.

At det meste gikk litt skeis er ikke det som er det som gjør at vi sannsynligvis ikke kommer tilbake hot. Men den manglende interessen for kundeopplevelsen er det som sitter igjen hos oss som det aller største minuset.

Takk, Solhav