2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 169
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Jeg reiser mye, både privat og i jobb, men dette var noe av det dårligste jeg har opplevd på mange år. Svarte absolutt ikke til forventningene. Fikk atskillig dårligere rom enn bestilt og bekreftet - dette pga teknisk feil. Skulle ha to suiter, fikk to standard dobbeltrom, dårlig renhold, måtte purre for å få rene håndkler, såpe og toalettpapir. Og det i disse koronatider. Vi var to par i følget som opplevde det samme. Det andre rommet hadde tv som ikke virket og som ikke kunne/ble reparert. Høyt nivå i Scandic Friend «hjalp ikke». Ingen oppgradering - tvert imot. Kommer ikke tilbake. Anbefaler ikke hotellet. Hotellet håndterer ikke tekniske feil som oppstår i en helg. Det eneste positive var rom med utsikt over sjøen.

Romtips: Lurt med tidlig frokost.
1  Takk, AEE2
Anmeldt 15. juli 2021

Meget behjelpelig personell sørget for fin opplevelse. Fikk i løpoet av oppholdet mulighet til å prøve to rom, hvorav det første var stort og fint, og det andre hadde fantastisk utsikt mot Romsdalsalpene.

TIl info hadde vi en meget dårlig spaopplevelse som jeg velger å ekskludere fra denne anmeldelsen.

Kvalitet på frokost og mangel på mulighet til å kjøpe mat og drikke under koronapandemi trekker ned.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 772stianh
Anmeldt 15. juli 2021

Vi booket Scandic Seilet etter flere netter i telt på vår Norgesferie, og som Scandic Friends medlem var det en selvfølge å bo på et Scandic hotell når vi skulle til Molde.
Hotellet er kjempe stilig utenfra, og ryktene tilsier at de har en fantastisk frokost buffet så vi gleder oss stort til en god natt søvn og god frokost.
Dessverre kom skuffelsene allerede ved innsjekk.
Den nye resepsjonisten forteller at vi kun kan velge frokost 07.45 eller buffeten nede i lobbyen ettersom alt etter 08.00 er fult. Som Scandic friend(s) medlem på nest høyeste medlemsnivå skulle man tro man strakk seg litt for å finne et smutthull, men neida. Vi fikk forslag om å stå opp å hente frokost, men da hadde den jo blitt tør og kald innen vi skulle spise, så vi gikk for frokost i lobbyen.
Dessverre bestod denne kun av enkelt innpakket pålegg, kokt egg og rundstykker og stod overhodet ikke til forventningene av hva vi så for oss da vi booket dette oppholdet!
Vi bestemte oss for å klage og da fikk vi beskjed om at vi kunne ha hentet mat i frokostsalen tross at vi ikke hadde plass der. Dette sa ikke resepsjonisten da vi sjekket inn, så som plaster på såret fikk vi en voucher på 300 kr av en hyggelig ansatt.

Vi fikk også feilinformasjon om når Seilet Spa stenger (fikk beskjed om ca 19.00), så da vi gikk dit dagen etter klokka 16 og fikk beskjed om at de hadde stengt ble vi rimelig skuffa. Heldigvis lot de oss komme inn i 1,5 time, så det var flott service.

Øvrige ting som gjorde opplevelsen dårlig:
- Det var null ventilasjon på rommet. Da vi spurte i resepsjonen dagen etter fikk vi beskjed om at det ble fikset i dette sekund, mens på trip advisor står det at det har vært et problem i 1 år!!

- Til middag var det ingen som spurte oss om drikke annet enn vann
- Da vi spurte etter Rose vin eller prosecco fikk vi til svar at de ikke visste hva de hadde og ikke hadde drikkekart.
- Proseccoen ble servert i vinglass til glede for oss, men antakeligvis ikke for hotellet.
- Prosecco, hvitvin og øl ble lagret på benken ved kassa i løpet av de 2 timene vi satt til middag. Dette skulle stått kaldt etter vår mening!
- Det var ingen varmretter som passet sammen. Laks, kyllingvinger, soppsaus og barbeque saus hører ikke sammen i mitt hode ihvertfall. Forreten og dessert var veldig god, så potensialet er der!
- Til frokosten dagen etter var personalet tydelig stresset og sa høyt foran gjester at de ikke hadde kontroll.

Dessverre levde ikke Seilet helt opp til våre forventninger.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Bexi87