FindHotel
ScandicHotels.comUSD 172
Anmeldt 10. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 7. august 2021

Fantastisk utsikt fra rommet i 10. etg. Gode senger og en unik opplevelse. Små ting som at vasken var ganske tett og at vannet fra dusjen rant ut over hele badegulvet ble helt oppveid av rommets beliggenhet.
Elendig buffet på kvelden, men helt grei frokost. Nokså urutinert personale, men veldig hyggelige og hjelpsomme!

Romtips: Velg rom med balkong og høyt oppe!
Takk, 658hannet
Anmeldt 6. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og får du utsikt mot havet er det helt supert. Da er det bare å ikke trekke for gardinene og nyte utsikten. God service og hyggelig betjening som hadde nok å gjøre og flere var under opplæring da gjester strømmet på. Rent og pent.

Takk, Sidbra