FindHotel
ScandicHotels.comUSD 171
Anmeldt 11. august 2021

Man tar gjerne inn på et hotell for å sove.Det var umulig med en alt for høy romtemperatur og ingen aircondition . Minus for betalingsparkering på hverdager. Litt slitt møblement, ellers absolutt å anbefale høst vinter vår. Hold deg unna om sommeren om du ønsker å sove. En bordvifte er ikke nok

Takk, Jan T
Anmeldt 10. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 7. august 2021

Fantastisk utsikt fra rommet i 10. etg. Gode senger og en unik opplevelse. Små ting som at vasken var ganske tett og at vannet fra dusjen rant ut over hele badegulvet ble helt oppveid av rommets beliggenhet.
Elendig buffet på kvelden, men helt grei frokost. Nokså urutinert personale, men veldig hyggelige og hjelpsomme!

Romtips: Velg rom med balkong og høyt oppe!
Takk, 658hannet
Anmeldt 6. august 2021