FindHotel

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Lå her ei natt på vår ferierunde i Møre og Romsdal. Ett fint hotell nært byen med en flott utsikt. Fikk stort standardrom med panoramautsikt i 11.etg. Sengeklærne og senga stor og akkurat passe myk med en god overmadrass. Godt avtrekk på badet, men litt dårlig dusjhodet og alt for varm nattetemperatur gjør at det ikke får toppskår.
Innholdsrik frokost som er lett gjennkjennbar fra andre scandic hotell. For meg er scandic hotellene i Norge desidert best på frokost sammenlignet med andre hotell.
Trekker litt ned at ett så stort hotell med så mange etasjer kun har 2 små heiser. Når de i tillegg har innført max 2 stk i heisen-regler grunnet covid, så tok det håpløst lang til å komme seg ned til frokost fra 11. Etg. Burde vært mulig med flere i heisen samtidig med påbud om munnbind.
Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med oppholdet, så kommer gjerne igjen.

Takk, ainahaug
Anmeldt 11. august 2021

Man tar gjerne inn på et hotell for å sove.Det var umulig med en alt for høy romtemperatur og ingen aircondition . Minus for betalingsparkering på hverdager. Litt slitt møblement, ellers absolutt å anbefale høst vinter vår. Hold deg unna om sommeren om du ønsker å sove. En bordvifte er ikke nok

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Jan T