FindHotel
Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 169
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

På vår tur nordover, stoppet vi Molde for overnatting. Her hadde vi to valg: xxx eller Rica Seilet. Vi valgte det siste. Vi fant en parkeringsplass like ved inngangen, registrerte oss på EasyPark app’en og fikk inn. Vel inne ble vi møtt av et hyggelig personale, og vi fikk raskt tildelt rom i 8 etasje. Vi hadde tenkt ta middagen hos xxx, for den er rangert høyest i Molde. Dessverre var det fullt. Da forstod vi at vi hadde valgt feil hotell. Vel tilbake til Seilet fikk vi bestilt mat. Pga smittevern, måtte vi bestille tidspunkt for buffe. Da vi noe senere ankom restauranten, ble vi tilvist et bord. Vi måtte ha munnbind når vi hente mat i bufeen. Helt ok. Imidlertid var buffeen svært skuffende m.h.t. utvalt. Til en pris som de tok, må regne med å få et større utvalt enn hva hotellet her viste. I tillegg var kyllingen svært tør. Alt i alt var kvaliteten på maten under forventet. Stiv pris. Servicen kunne også vært bedre. Vi prøve mange retter, og tallerkner hopet seg opp på bordet uten at de ble fjernet. Sånt skal det ikke være. Frukosten var helt ordinert. Oppsummert så var hotellet som jeg vet kan gjøre det bedre, under forventet. Jeg har bodd på hotellet et par gonger tidligere, og selv om det er noen år - husker jeg det som bedre enn det var nå. Hotellet Holger fortsatt en forholdsvis høy pris, og da må de vise til noe bedre enn hva vi opplevde.

1  Takk, AndersZorn
Anmeldt 16. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Lå her ei natt på vår ferierunde i Møre og Romsdal. Ett fint hotell nært byen med en flott utsikt. Fikk stort standardrom med panoramautsikt i 11.etg. Sengeklærne og senga stor og akkurat passe myk med en god overmadrass. Godt avtrekk på badet, men litt dårlig dusjhodet og alt for varm nattetemperatur gjør at det ikke får toppskår.
Innholdsrik frokost som er lett gjennkjennbar fra andre scandic hotell. For meg er scandic hotellene i Norge desidert best på frokost sammenlignet med andre hotell.
Trekker litt ned at ett så stort hotell med så mange etasjer kun har 2 små heiser. Når de i tillegg har innført max 2 stk i heisen-regler grunnet covid, så tok det håpløst lang til å komme seg ned til frokost fra 11. Etg. Burde vært mulig med flere i heisen samtidig med påbud om munnbind.
Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med oppholdet, så kommer gjerne igjen.

Takk, ainahaug
Anmeldt 11. august 2021

Man tar gjerne inn på et hotell for å sove.Det var umulig med en alt for høy romtemperatur og ingen aircondition . Minus for betalingsparkering på hverdager. Litt slitt møblement, ellers absolutt å anbefale høst vinter vår. Hold deg unna om sommeren om du ønsker å sove. En bordvifte er ikke nok

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Jan T