FindHotel
ScandicHotels.comUSD 132
Anmeldt 31. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Henriette Asphol, Annet på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2021

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Fikk bra rom i 14 etasje, flott utsikt. Rent og pent. Endel støy fra heis motorene, trekker noe ned på opplevelsen.
Grei frokost. Hyggelig betjening.
Forferdelig ventetid for å få tak på heis, 2 heiser fordelt på alle besøkende, ga opptil 15/20 min venting for å komme seg opp/ned. En tålmodighetsprøve!
Sikkert bedre utenfor sesong og Covid -19.

Romtips: Stor parkeringsplass, ikke gratis.
Takk, nftm
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

På vår tur nordover, stoppet vi Molde for overnatting. Her hadde vi to valg: xxx eller Rica Seilet. Vi valgte det siste. Vi fant en parkeringsplass like ved inngangen, registrerte oss på EasyPark app’en og fikk inn. Vel inne ble vi møtt av et hyggelig personale, og vi fikk raskt tildelt rom i 8 etasje. Vi hadde tenkt ta middagen hos xxx, for den er rangert høyest i Molde. Dessverre var det fullt. Da forstod vi at vi hadde valgt feil hotell. Vel tilbake til Seilet fikk vi bestilt mat. Pga smittevern, måtte vi bestille tidspunkt for buffe. Da vi noe senere ankom restauranten, ble vi tilvist et bord. Vi måtte ha munnbind når vi hente mat i bufeen. Helt ok. Imidlertid var buffeen svært skuffende m.h.t. utvalt. Til en pris som de tok, må regne med å få et større utvalt enn hva hotellet her viste. I tillegg var kyllingen svært tør. Alt i alt var kvaliteten på maten under forventet. Stiv pris. Servicen kunne også vært bedre. Vi prøve mange retter, og tallerkner hopet seg opp på bordet uten at de ble fjernet. Sånt skal det ikke være. Frukosten var helt ordinert. Oppsummert så var hotellet som jeg vet kan gjøre det bedre, under forventet. Jeg har bodd på hotellet et par gonger tidligere, og selv om det er noen år - husker jeg det som bedre enn det var nå. Hotellet Holger fortsatt en forholdsvis høy pris, og da må de vise til noe bedre enn hva vi opplevde.

1  Takk, AndersZorn
Anmeldt 16. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com