Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 168
Anmeldt 25. juni 2022 via mobile enheter

Seilet ligger flott til og har en spektakulær utsikt. Gåavstand til shopping og restauranter.
Bra frokostbuffet og hyggelig resepsjonsområdet med bar.
Har bodd her flere ganger, og vil velge samme hotell igjen neste gang jeg er i Molde. Anbefales.

Romtips: Kun mulighet for buffet om kvelden i restauranten.
Takk, RandiT185
Anmeldt 24. juni 2022 via mobile enheter

Var på kurs/konferanse på scndic seilet hotel molde.torsdag og fredag 16.06/17.06. 2022. Fantastisk service og fantastisk mat. Lunsjen under møtet på fredag 17.06 var en innertier. Husøkonomen var servicevennlig så det holdt. Kan anbefales. Terningkast 10

Takk, Ronald L
Anmeldt 21. juni 2022

Dato for oppholdet: juni 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Mareike Friemel-Haukebø, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2022

Anmeldt 29. mai 2022

Hei var på Galla middag i Bjørnsonssalen i går,28.05.
Alle gjestene var kledd i galla, og jeg tenker på bekledningen til servitørene.De gikk i mørke T-skjorter.
Er det vanlig servitør-bekledning hos dere på en galla-middag?
Mat.Reinsdyrplomme.Kjøttet var som mykt, som om det var moset,flere bemerkninger at «kniven på bordet var unødvendig» (ikke mørnet,men bløtt som mos)
Ternkngkast 2

Noen bemerkninger

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Storforlangen
Mareike Friemel-Haukebø, Guest Services / Front Office på Scandic Seilet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2022

Hei :)

Tusen takk at du tog deg tid å fortelle om din opplevelse. Vi setter pris på at du vil hjelpe oss å bli bedre! Vi noterer dine innspel og tar de med i våren konstante forbedrings prosess. Takk skal du ha!

Håper du hadde en flott kveld trots alt og vi ønsker deg så varmt velkommen tilbake!

Mvh,
Scandic Seilet

Anmeldt 27. mai 2022 via mobile enheter

Var 2 netter på dette fantastiske fine hotellet med fantastisk utsikt og nydelig mat. Alle ansatte som vi var i kontakt med både i restauranten og resepsjonen var veldig service maind. Rommet var renslige og maten veldig god.
Anbefaler og kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Venture777231

Hei :)

og tusen takk for din fin tilbakemelding! Vi blir så glade av å lese at dere trivdes så hos oss. Takk for fine ord og dere er så varmt velkommen tilbake!

Mvh,
Scandic Seilet